تعمیر اجاق گاز ویلسون

 در تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز ویلسون

تعمیر اجاق گاز ویلسون

لوازم خانگی ویلسون به عنوان یک کارگاه کوچک در سال 1987 راه اندازی شد. شرکت کوچک به سرعت رشد کرد.
طیف محصولات ویلسون مانند آسیاب میکسر، اتو، ظروف پخت نچسب، فندک گازی، مخلوط کن و غیره می باشد. اجاق گاز و هود از دیگر محصولات این شرکت هستند

برخی از مشکلات جهت تعمیر هود و گاز ویلسون

صدا دادن هود

عواملی که مشتریان بسیاری جهت تعمیر تماس می گیرند صدا دادن هود می باشد . در حقیقت علت اصلی صدا دادن هود به شرح زیر است :

خراب بودن موتور ، شل بودن یکی از قطعات هود ، خرابی در قسمت فن دستگاه ، کثیف بودن فیلتر دستگاه و یا بوجود آمدن مشکلی برای گیرپاژ موتور . جهت ثبت درخواست تعمیر دستگاه خود قادر هستید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

کم شدن مکش هود

مکش هود به علت فراوانی قادر است کاهش یابد : وجود کثیفی و گرد و غبار در قسمت فیلتر هود ، راه خروجی هوا امکان دارد بسته شده باشد ، هرز شدن فن و کم بودن دور موتور و … ، جهت تعمیر هود ویلسون خود در این مورد قادر هستید با ما در تماس باشید

یکسان نبودن شعله اجاق گاز

شعله آبی و یک دست با ارتفاع 20 میلی متر نشانه یک اجاق گاز سالم می باشد، و همینطور شعله زرد و کم قدرت و نوسان دارد نشان می دهد که گاز شما خراب است.

خاموش شدن پیلوت اجاق گاز

خاموش شدن ناگهانی پیلوت به معنی تنظیم نبودن دستگاه شما می باشد ، امکان دارد مشکل شما با بستن قسمتی از محفظه پیلوت برطرف گردد.

اریا سرویس این امکان رو فراهم کرده که تعمیرات هود و گاز ویلسون رو در تمامی مدل‌ها انجام بده. اگه نیاز دارید، می‌تونید با تماس به شماره‌هایی که روی سایت موجوده یا پر کردن فرم درخواست تعمیرات روی صفحه، درخواست خودتون رو ثبت کنید. این کار به شما کمک می‌کنه تا به سرعت‌ترین شکل ممکن، یک تکنسین برای تعمیر هود و گاز ویلسونتون به محل مورد نظرتون اعزام بشه.

شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس خود را در تهران به ارکو سرویس بسپارید.

تعمیر هود داتیس تعمیر هود اخوان و تعمیر هود کن از جمله تخصصات ارکوسرویس می باشد.

اریاسرویس در کرج علاوه بر تعمیر گاز داتیس در تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز کن و همچنین تعمیر هود کن و تعمیر هود داتیس و تعمیر هود اخوان تخصص دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

مراحل تعمیر گاز کنمراحل تعمیر گاز داتیس