برند اخوان

 در تعمیر گاز

برند اخوان

برند اخوان، تاسیس شده توسط محسن اخوان جم در سال 1348 با هدف تولید لوازم توکار آشپزخانه، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور شناخته می‌شود. محصولات اخوان از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و شامل انواع سینک ظرفشویی، فرهای توکار و مدل‌های متفاوت هود آشپزخانه می‌شود. علاوه بر کیفیت بالای محصولات، ارائه خدمات ویژه به مشتریان نیز به جلب رضایت آنها کمک می‌کند.

معرفی انواع محصولات اخوان

برند اخوان با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه تولید لوازم آشپزخانه قادر بوده است بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مطابق سلیقه افراد وارد بازار نماید .در کل محصولات اخوان شامل 4 گروه زیر می باشند:

سینک ظرفشویی اخوان

برند اخوان با تولید بیش از 500 مدل سینک ظرفشویی همواره بزرگترین تولید کننده سینک در خاورمیانه می باشد. سینک‌های ظرفشویی به دو دسته سینک‌های روکار و توکار تقسیم می‌گردند که شرکت اخوان با بهره گیری از بهترین متریال و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌گردد.

گاز رومیزی اخوان

برای اجاق گازها گازهای رومیزی امروزه جایگزین مناسبی می باشند، زیرا فضای کمتری اشغال می‌کنند و زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه می‌بخشند. گازهای رومیزی اخوان از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشند و در انواع متفاوتی تولید و عرضه می‌گردند: اجاق‌های گازی، اجاق‌های برقی، اجاق‌های اینداکشن، اجاق‌های دارای فن روبه پایین، اجاق‌هایی با صفحه شیشه‌ای، اجاق‌هایی با صفحه پیچکی.

هود آشپزخانه اخوان

هودهای آشپزخانه اخوان با طراحی‌های متنوع، از جمله هودهای جزیره‌ای، دیواری، و سقفی، علاوه بر ایفای نقش تهویه‌ی مناسب، به زیبایی و شکوه به آشپزخانه شما می‌افزایند. این هودها با قابلیت‌های متفاوتی از جمله نورپردازی LED، سیستم تصفیه هوا و کنترل از راه دور، به کاربران امکان انتخاب هود متناسب با نیازهایشان را می‌دهند.

فر توکار اخوان

فر توکار اخوان در انواع مدل‌های فر گازی، فر برقی و فر توکار گاز و برق تولید و عرضه می‌گردد. فر توکار برقی متداول ترین نوع فرهای توکار می باشد و با حرارتی که از بالا و پایین ساطع می‌شود غذا پخته خواهد گردید. فر توکار گاز و برق از پیشرفته ترین محصولات اخوان می باشد که حرارت بالا از طریق برق حرارت پایین فر از گاز تامین می‌گردد. قیمت محصولات اخوان در مقایسه با کیفیت آنها و تنوع بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه می باشند.

شما میتوانید برای تعمیر گاز داتیس و تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان در تهران با ارکوسرویس در ارتباط باشید.

شما میتوانید تعمیر هود کن و تعمیر هود اخوان و تعمیر هود داتیس خود را به ما بسپارید.

اریا سرویس علاوه برتعمیر گاز کن در تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس تخصص دارد و همچنین ساکنان تهران می توانند در تعمیر گاز کن هم بهره مند شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

برند کنبرند داتیس