نمایندگی هود اخوان

 در تعمیر اجاق گاز, تعمیر گاز

نمایندگی هود اخوان

نمایندگی هود اخوان

نمایندگی اخوان

شرکت اخوان یکی از باسابقه‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های تولید لوازم خانگی و به خصوص لوازم آشپزخانه می باشد که توانسته مطابق با سلیقه ایرانیان محصولات فوق العاده خود را عرضه نماید. این شرکت در سال 1348 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون توانسته مدل‌های متنوعی از محصولات آشپزخانه را تولید و عرضه کند. علاوه بر محصولات، خدمات اخوان باعث شده تا مشتریان حساب ویژه‌ای روی این محصولات باز کنند.

چندین نمایندگی اخوان فقط در شهر تهران فعالیت می‌کنند که مسئولیت فروش محصولات و ارائه خدمات اخوان را بر عهده دارند.

انواع هود اخوان

اخوان در دسته بندی هود شامل 4 مدل مورب، شومینه ای، مخفی و زیرکابینتی تولید کرده می باشد.

  • هود مورب» شاید جدیدترین نسل هودهای بازار هودهای مورب (کج، اوریب) می باشند. ساختار بدنه ای این مدل را عمدتا شیشه های سکوریت در رنگ های مشکی، سفید و … تشکیل داده و در سایزهای 60،80،90 موجود است.
  • هود شومینه ای» هود شومینه ای پرمصرف ترین و عمومی ترین مدل هود آشپزخانه می باشد. این مدل هود دارای یک ستون عمودی به عنوان هواکش و پنل اصلی هود است. هود شومینه ای در دو مدل دیواری و جزیره وجود دارد و در سایزهای مختلف و استاندارد هود به تولید رسیده است.
  • هود مخفی» هود مخفی از مدرن ترین و به روز ترین هودهای آشپزخانه می باشد که در چند سال اخیر مورد استقبالمصرف کنندگان قرار گرفته است. این هود به صورت توکار و در داخل کابینت کار شده و پنل هود در معرض نمایش قرار نمی گیرد.
  • هود زیر کابینتی» هود زیرکابینتی در واقع مدل منسوخ شده هود آشپزخانه می باشد که عمدتا برای کابینتی های قدیمی تر مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل هود نیز مشابه هود مخفی در داخل کابینت نصب شده با این تفاوت که پنل هود مشخص است.

شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس خود را در تهران به ارکو سرویس بسپارید.

تعمیر هود داتیس تعمیر هود اخوان و تعمیر هود کن از جمله تخصصات ارکوسرویس می باشد.

اریاسرویس در کرج علاوه بر تعمیر گاز داتیس در تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز کن و همچنین تعمیر هود کن و تعمیر هود داتیس و تعمیر هود اخوان تخصص دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نمایندگی هود کنانواع هود آشپزخانه