تعمیر اجاق گاز آلتون

 در تعمیر اجاق گاز, تعمیر فر, تعمیر گاز, تعمیر هود

تعمیر اجاق گاز آلتون
اجاق گاز توکار آلتون مدل G528 - نمایندگی مرکزی آلتون کشور و فروشگاه مرکزی آلتون در اصفهان

تعمیر اجاق گاز آلتون.همانطور که میدانید برند آلتون سال ها در تلاش بوده تا همواره اجاق گازهایی با کیفیت را در انواع و طرح های مختلف به بازار عرضه کند. اما این اجاق گازها نیز مانند تمام لوازم دیگر در صورت استفاده نادرست و غیر اصولی ممکن است دچار مشکلاتی شوند  و نیاز به تعمیر و یا حتی سرویس به موقع  دارند.در این صورت اصلا نگران نباشید فقط کافی است با آریا سرویس تماس بگیرید تا متخصصین مجرب ما در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید:تعمیر اجاق گاز اخوان

مشکلات رایج اجاق گاز آلتون

شاید رایج ترین مشکل گاز آلتون اشکال در ترموکوبل آن باشد.در ادامه به بررسی این مشکل و مشکلات دیگر اجاق گاز آلتون میپردازیم .این نکته را به خاطر بسپارید که برای رفع مشکلات گاز خودتان اقدام نکنید و آن را به متخصصین ما بسپارید.

مشکل در ترموکوپل:

مهمترین دلیل اشکال در ترموکوبل گاز آلتون جمع شدن دوده در انتهای آن می باشد.برای رفع این مشکل دوده ها را پاک کنید و منافذ سر شعله را تمیز کنید.در صورت حل نشدن مشکل با ما تماس بگیرید.

مشکل در برق اجاق گاز:

ابتدا جریان برق را بررسی کنید و  از وصل بودن کابل برق  اطمینان خاطر حاصل کنید.در غیر این صورت به یک متخصص مراجعه کنید.

ضعیف بودن حرارت شعله ها :

از دلایل وجود این مشکل می توان به کم بودن هوا، کمبود گاز ،مشکل در لوله های گاز رسانی و عدم تنظیم درست ولوم اشاره کرد.درصورتی که ولوم  بیشتر از حد نیاز است شعله گاز زیاد یا ضعیف می شود. در صورت نداشتن مشکل در جریان گاز  از تیم آریا سرویس کمک بگیرید.

یکسره شدن جرقه زن :

خرابی الکترود جرقه و یا ایراد در ماژول دستگاه و فندک میتواند باعث یکسره شدن جرقه زن شود.برای برطرف کردن این ایراد به تیم آریاسرویس مراجعه کنید.

خاموش شدن شعله بعد از رها کردن ولوم:

خرابی در ترموکوبل و ولوم و شیر اجاق گاز.یکی از دلایل خاموش شدن شعله گاز بعد از رها کردن ولوم می تواند عدم تنظیم صحیح ولوم باشد. در صورتی که ولوم به صورت کامل بسته نشده باشد، هوای بیرون به داخل لوله های گاز وارد شده و باعث خاموش شدن شعله می شود. همچنین، وجود خراشیدگی یا زنگ زدگی در لوله های گاز و یا سوختگی در فنجان های گاز نیز می تواند دلیل خاموش شدن شعله گاز باشد. در صورتی که این مشکلات رخ داده باشند، بهتر است تعمیرات لازم را انجام دهید تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.
کانکس

نکات تعمیر اجاق گاز آلتون

از انجا که در طول روز به صورت متوالی از اجاق گاز مورد استفاده قرار داده می شود این علت باعث می شود که گاز با ایرادات و مشکل های متعددی رو به رو شود. در این هنگام با رعایت کردن نکات مهم این کار، باید اجاق گاز خود را در کمترین زمان ممکن تعنیر کنید. نکته مهمی که در تعمیر اجاق گاز آلتون باید رعایت شود نکات ایمنی است. درمرحله اول باید چک کنید ببینید شیر گاز بسته است یا خیر. همچنین مطمئن شوید، که اجاق گاز آلتون به برق امتصل نیست. موضوع مهم دیگری که باید به ان توجه کنید، این است که در شرایط مناسب تعمیر اجاق گار التون را انجام دهید از جمله نکات مهم برای تعمیر اجاق گاز این می باشد، که بدون داشتن اطلاعات فنی در این زمینه نباید اقدام به عیب یابی و تعمیر اجاق گاز آلتون نمایید. برای جلوگیری از خسارت های احتمالی بهتر است، که با کارشناسان تعمیر اجاق گاز آلتون تماس حاصل کنید.

هزینه تعمیر اجاق گاز آلتون

مهمترین عوامل موثر بر هزینه تعمیر گاز آلتون به شرح زیر است:

  • استفاده از قطعات اجاق گاز آلتون اصلی به جای متفرقه برای تعمیرات دستگاه شما
  • فناوری هایی که در اجاق گاز به کار برده شده می باشد.
  • قطعه ای از دستگاهتان که آسیب دیده است.
  • اقداماتی که برای تعمیر قطعات یا تعویض آنها در اجاق گاز شما انجام می شود.

طراحی سایت در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

انواع هود کنتعمیر گاز استیل البرز