تعمیر گاز داتیس در کرج

 در آموزش, آموزش تخصصی, تعمیر اجاق گاز, تعمیر گاز

تعمیر گاز داتیس در کرج

تعمیر گاز داتیس در کرج

لوازم خانگی داتیس ساخت کجاست

قبل از اینکه درباری تعمیر گاز داتیس صحبت کنیم باید بدانیم که لوازم خانگی داتیس ساخت کجا می باشد ؟ لوازم خانگی داتیس که با بهترین کیفیت و کارایی به تولید میرسد لوازم خانگی داتیس که محصولات اشپزخانه تولید میکند شامل موارد زیر است:

  • فر توکار داتیس
  • هود داتیس
  • گاز مبله داتیس
  • گاز رومیزی یا صفحه ای داتیس

این لوازم خانگی از استقبال فراوانی برخوردار بوده است. شایلان ذکر است کارایی و مقاومت بالای این اجناس سبب شده حتی کسانی که سالها پیش هم اجاق گاز داتیس یا فر داتیس یا هود داتیس را خریداری کرده اند بازهم همین برند را خریداری نمایند

تاریخچه کارخانه داتیس

به عنوان یک برند معتبر سالها می باشد که در زمینه طراحی و ساخت محصولات آشپزخانه دارای فعالیت است و در منطقه صنعتی ایوانکی واقع در ۵۵ کیلومتری شرق تهران بنا شده است و بیش از ۱۶ هزار متر مربع مساحت دارد. این کارخانه فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و در همین مدت کم توانسته است بالغ بر ۱۲۰ مدل مختلف هود، سینک، اجاق و فر توکار را روانه بازار نماید. گفتنی است همین تنوع بالا در محصولات تولیدی به علاوه قیمت مناسب این کالاها می باشد که توانسته این برند را در طی یک دهه فعالیت خود به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی بدل سازد.

وسیله های آشپزخانه یکی از حساس ترین وسایل های خانه به حساب می اید که باید برای تعمیرات آن با یک متخصص هماهنگ شوید به خصوص برای تعمیر گاز باید حتما با یک حرفه ای در تماس باشید.
پیشنهاد ما برای ساکنین کرج آریاسرویس می باشد.
اریا سرویس با یک دهه سابقه درخشان در زمینه تعمیر هود و تعمیر گاز در انواع برند ها از جمله تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز کن در خدمت شما عزیزان می باشد.

تعمیر گاز داتیس در کرج این امکان را برای شما فراهم میسازد که شما در محل مشکل گازتان را حل نمایید.
یکی از رایج ترین مشکلات گاز داتیس روشن نشدن ان می باشد که در ادامه مقاله براتون شرح داده ایم.

قبل از هر چیز، در صورت بروز مشکلات ایمنی جدی مانند حرکت یا نشت گاز، باید فوراً به کمک متخصصین گاز مراجعه کنید. برای مشکلات کوچکتر و تعمیرات عمومی، قادر هستید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. قطع تامین گاز: قبل از شروع هرگونه تعمیر گاز داتیس باید تغذیه گاز به اجاق را قطع کنید. این کاهش خطر نشتی گاز و وقوع حوادث ناخوشایند را می‌کند.

2. پاکسازی و تمیزکاری: اجاق را از هر بخشی از آش باقی‌مانده، آلایش یا چربی تمیز کنید. از پاک کردن تنظیمات، شیشه‌ها، پلوپز، وسایل مکمل و بخش‌های دیگر آجرا استفاده کنید.

3. بررسی اتصالات: اتصالات گاز را بررسی کنید و از هرگونه نشتی یا مشکلات احتمالی آگاه شوید. در صورت لزوم، قطعات پشتیبان و شیرهای گاز خریداری و تعویض کنید.

4. بررسی و تنظیم برنامه ریزی: برنامه ریزی و کنترل تنظیمات (مثل شعله قدرت و حرارت) را بررسی کنید و در صورت لزوم، آنها را تنظیم کنید. همچنین، وسایل تنظیم شده را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که برای بالا بردن و پایین آوردن شعله به درستی کار می‌کنند.

5. تعویض بخش‌های آسیب دیده: در صورت لزوم، بخش‌های آسیب دیده از اجاق را تعویض کنید. بسته به نوع و مدل اجاق، می‌تواند شامل باتری ها، الکترودها، رگولاتورها و دیگر قطعات مشابه باشد.

تعمیر گاز داتیس در کرج

تعمیر گاز داتیس در تمام نقاط کرج، برای شما این شرایط را فراهم می سازد تا بتوانید تعمیرات گاز خود را به بهترین روش ممکن انجام دهید.

با تیم آریاسرویس نیازی به حمل و نقل ها طولانی ندارید زیرا این تیم در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما می رساند و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه هایتان می شود.

آریا سرویس با بیش از 12 سال سابقه تعمیر در مورد اجاق گاز و هود و فر درخدمت شما می باشد همچنین تکنسین های باتجربه و دوره دیده ما تمام سعی خود را کرده تا در صورت خراب شدن اجاق گاز شما ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را برای تعمیر اجاق گاز را انجام دهند .
بلکه بتوانیم با مقاله زیر شما را بیشتر با تعمیرات مربوط به اجاق گاز داتیس آشنا نماییم تا شاید مشکل پیش آمده برای اجاق گاز داتیس خود را بتوانید حل نمایید.
در غیر اینصورت هیچ نگران نباشید باتعمیر در محل آریا سرویس در خدمت شما است.

تعمیرات جزیی:

این نوع تعمیرات اکثرا بدون باز کردن شیشه یا استیل گاز رومیزی آشپزخانه انجام می گردد و گاهی حتی قطعه خاصی هم نمیتوان عوض کرد و یا قطعات مختصری تعویض می شود. برای مثال برخی گازها تنها نیاز به تمیزکاری ژیگلور، سمباده زنی و یا تعویض شیلنگ و بست و اتصالات این چنینی دارند که سرویس کار نیازی نمی بیند صفحه شیشه ای یا استیل گاز رومیزی را باز نماید. این نوع تعمیرات زمان کوتاهی داشته و سریعاً پایان می یابد.

تعمیرات کلی:

این نوع تعمیر و تعویض قطعات داخلی گاز رومیزی آشپزخانه بوده و باید حتماً در هنگام تعمیر توسط ابزار مخصوص شیشه واستیل روی گاز باز شده تا قطعات اصلی و داخلی در دسترس سرویس کار قرار گیرد.

در این نوع تعمیرات گاهی حتی نیز هست گاز رومیزی به تعمیرگاه مرکزی انتقال یابد تا قطعه مورد نظر به کارخانه تولیدی سفارش داده شده و سپس قطعه روی گاز نصب شود.  این نوع تعمیرات مستلزم صرف هزینه بالاتر و وقت بیشتر بوده و نیاز می باشد حداقل سالی یکبار انجام گردد تا از اصطحلاک گاز رومیزی آشپزخانه جلوگیری شود.

تعمیر گاز داتیس در کرج

جهت سرویس اجاق گاز رومیزی داتیس باید  در زمانی معین به صورت دوره ای اقدام به سرویس اجاق گاز داتیس خود نمایید
زیرا که ذره ای ایراد در یکی از قطعات حتی اینکه به چشم نیاد باعث بروز مشکلات بزرگتری می شود.
بدانید که وضعیت سرویس اجاق گاز بسته به نوع اجاق گاز ها دارای تفاوت می باشد.

نصب اجاق گاز رومیزی داتیس

نصب گاز رومیزی داتیس باید به گونه ای انجام شود که جلوی چشم شما باشد تا اگر مشکلی چشم شما را گرفت در همانجا مشکل رفع گردد.
و توصیه ما به شما این است که نصب را به افراد خبره بسپارید.
تعمیر گاز رومیزی داتیس نیاز به تخصص ویژه یی دارد.

آموزش تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی داتیس

یکی از مهم ترین قطعات موجود در اجاق گاز که صرفا برای افزایش سطح امنیت روی این گاز ها تعبیه شده می باشد ترموکوپل می باشد.
همه ما اگاه هستیم که این امکان وجود دارد که گاز زمانی که روشن است بنا به دلایل مختلفی خاموش گردد.
به عنوان مثال این مسئله قادر است بر اثر سر ریز کردن غذا و یا بر اثر وزش باد باشد.

درست در همین لحظه می باشد که ترموکوپل وارد عمل می شود
با قطع کردن جریان گاز و بستن جریان گاز مانع بروز حوادث بزرگ و خطرناکی مانند گاز گرفتگی،آتش سوزی و یا انفجار گردد.
این یک مسئله بسیار مهم می باشد که حتما باید به آن توجه خاصی داشته باشیم و نسبت به این مسئله واقعا هوشیار عمل کنیم.
خرابی در ترموکوپل قادر است صدماتی به همراه داشته باشد که جبران آن واقعا سخت و غیر ممکن است.

در چنین حالتی نیاز است که ترموکوپل دستگاه را تعویض کنید
آریا سرویس در خدمت شماست تا با قطعات فابریک مشکل اجاق گاز رومیزی داتیس شما را حل نماید.

مواردی که باید در هنگام خرید گاز رومیزی در نظر گرفت عبارتند از:

  1. جنس صفحه» جنس صفحه در گازهای رومیزی داتیس تشکیل شده از  دو مدل شیشه و استیل می باشد.
  2. نوع ولوم ها» ولوم ها همان تنظیم کننده ها بر روی گاز رومیزی هستند
    که بسته به تعداد شعله دارای تفاوت می باشد و دارای دو مدل فلزی و باکالیت است.
  3. ابعاد و اندازه» سایز اجاق گاز شما با توجه به اندازه فضای در نظر گرفته شده
    در آشپزخانه یا محیط شما حساب می شود و البته از استاندارد خاصی پیروی می کنند و بازه ای بین 30 تا 100 سانتی  به حساب می اید.
  4. تعداد شعله ها» تعداد شعله ها نیز رابطه مستقیمی با سایز اجاق گاز داشته و
    بسته به نیاز مصرف کننده از بین 1 شعله تا 6 شعله دارای تفاوت است.
  5. شعله پلوپز» شعله پلوپز بزرگترین شعله گاز بوده و از مزایای یک گاز خوب محسوب می شود.
    نحوه قرار گیری شعله پلوپز نیز از نکات مهم خرید گاز می باشد.
  6. فندک الکتریکی» فندک ها در گازهای مدرن نقش مهمی را بازی می کنند و کیفیت قطعه مورد استفاده در گاز باعث راندمان و عمر بالای این قطعه می شود.
  7. ترموکوپل» از استانداردهای بدیهی یک گاز استاندارد بهره مندی از ترموکوپل یا همان قطع کننده گاز به هنگام خاموش شدن شعله می باشد.
  8. سرشعله ها و میزان توان حرارتی» این معیار در واقع کیفیت گاز را محک می زند و هر چقدر که کیفیت این قطعات و راندمان آن بالاتر باشد قاعدتا شما تجربه بهتری را از گاز خود خواهید گرفت

تعمیرکار اجاق گاز داتیس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با توجه به اینکه تعمیر اجاق گازها قرار است در محل شما انجام گردد، باید از اینکه تعمیر کار اجاق گاز داتیس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
مطلع باشید که در ادامه این موضوع را برای شما شرح می دهیم:

  • این فرد باید در ساعت مشخص برای تعمیرات اجاق گاز داتیس در محل شما حضور پیدا کند.
  • همچنین باید با تجربه باشد و بتواند در کوتاه ترین زمان برای تعمیر دستگاه شما اقدام نماید.
  • با توجه به خطرناک بودن اجاق گازها این فرد باید نکات ایمنی را نیز رعایت کند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز داتیس 

  • بعد تایید شدن درخواست شما در کمترین زمان تعمیرکار اجاق گاز داتیس با تجهیزات کامل در محل شما حضور پیدا میکند.
  • این فرد بعد از تمام شدن کار به شما فاکتور خدمات ارائه شده را تقدیم میکند.
  • کلیه قطعات تعویض شده در دستگاه شما دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه می باشند.
  • با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز داتیس در هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

ویژگی اجاق گاز صفحه ای داتیس

امروزه اجاق گاز صفحه ای از جمله جدیدترین مدل اجاق گاز به حساب میاید که علاوه بر اشغال فضای ناچیز در آشپزخانه، در زیبایی دکوراسیون داخلی نیز نقش مهمی ایفا می کند. این اجاق گازها از جنس شیشه، سرامیک و استیل ساخته شده و دارای 4 الی 5 شعله هستند
اجاق گاز صفحه ای داتیس دارای ترموکوبل و فندک است ترموکوبل وسیله ای است که برای بالا بردن ایمنی گاز به آن
زمانی که شعله گاز به دلایل متعددی مانند سرریز شدن مواد غذایی، وزش باد و … خاموش شود، ترموکوبل منجر به قطع شدن جریان گاز می گردد و از انتشار آن در آشپزخانه جلوگیری می کند.
برخی از محصولات داتیس دارای نمایشگر دیجیتالی برای اعلام ساعت باقی مانده از پخت غذا و همچنین قفل کودک می باشند. تایمر نیز که بر روی تمام اجاق گازها وجود دارد برای تنظیم زمان پخت و اعلام آن مورد استفاده قرار داده می شود.
با استفاده از تایمر هیچ نگرانی در مورد سوختن غذا وجود ندارد. اجاق گازهای شیشه ای و سرامیکی داتیس ظاهر یکدست و بسیار زیبایی دارند، تمیز کردن ذرات چربی و غذا از روی آن ها ساده است و حضور این محصول در آشپزخانه ظاهری مدرن و جذاب به فضا می بخشد.
اجاق های شیشه ای این برند به طور معمول از شیشه سکوریت ۸ میلی متری ساخته شده اند که ساختار آنها تا دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد را تاب می‌آورد. تجهیزاتی همچون ترموکوپل فوق سریع، فندک الکتریکی و شبکه های چدنی و لعاب کاری شده نیز از جمله دیگر امکاناتی است که در این اجاق ها تعبیه شده است. جالب است بدانید اغلب مدل های اجاق های رومیزی این برند با بهره گیری از تکنولوژی اروپا ساخته شده اند و ضمن برخورداری از راندمان حرارتی بالا، در مصرف انرژی نیز بهینه عمل می‌کنند.

 مشکلات پیش آمده برای تعمیر گاز داتیس در کرج :

بدانید که یکی از مشکلاتی که بارها با آن مواجه می شویم،
این است که  مشعل اجاق گاز داتیس ضعیف می باشد،
برای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز داتیس باید در اولین اقدام شروع به تمیز کردن اجاق گاز داتیس نمایید.
شاید ته مانده روغن و مواد غذایی سبب شود که شعله گرفته شود و ضعیف بسوزد.

مشکل دیگری که خیلی از مشتریان ذهنشان ب آن درگیر می شود که چرا جرقه ضعیفی شعله های اجاق گاز داتیس دارد.

هنگامی که جرقه ضعیف باشد اجاق گاز به سختی روشن می شود و مشکلات زیادی را به وجود می آورد.
دلیل این ایراد این است که شعله عدم پایداری دارد.
خب برای تعمیر به سراغ ماژول جرقه می رویم.
ماژول جرقه به وسیله ای گفته می شود که می تواند انرژی مورد نیاز الکترود را برای جرقه زدن تامین نماید.
در صورت ایراد در این وسیله مشعل جرقه ضعیف خواهد شد و به طور متناوب جرقه می زند.

مورد بعدی لطفا  سیم ها و الکترودها بررسی شوند
. گاه عدم رسانایی برق مدنظر می باشد.

راهنمای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز داتیس

یکی از اهداف مجموعه آریاسرویس افزایش اطلاعات شما در زمینه تعمیر گاز داتیس است. به همین علت در این بخش به بررسی رایج ترین مشکلات دستگاه و نحوه رفع آنها برای شما پرداخته ایم.

علت جرقه نزدن گاز داتیس چه می باشد؟

  • وجود مشکل در ترانس جرقه
  • وجود مشکل در کلید یا ولوم جرقه
  • قطع بودن سیم های اجاق گاز
  • شکسته بودن چینی جرقه

تعمیر گاز داتیس در کرج :پخش بوی گاز در اطراف گاز اخوان ممکن است به علت مشکل داشتن شیر گاز شهری و فلکه گاز شما باشد که برای برطرف کردن آن حتما باید یک فرد متخصص آن را مورد بررسی قرار دهد.
یکی دیگر علت ان این است که موقع سر رفتن قابلمه بر روی گاز اخوان ولوم شعله را نبستین و سبب پخش بوی گاز می شود.
در صورتی که با بررسی موارد بالا مشکل پخش بوی گاز را در اجاق خود پیدا نکردید، بهتر است دستگاه خود را خاموش کنید و در اسرع وقت با یک تعمیرکار اجاق گاز داتیس تماس بگیرید.

علت روشن نشدن مشعل های اجاق گاز ممکن است به دلیل قطعی گاز شهری شما باشد که در این مواقع باید از یک متخصص کمک بگیرید.
علاوه بر این موضوع امکان دارد جرقه زن گاز شما خراب شده باشد و یا داخل دستگاه سیستم گاز رسانی شما خراب شده باشد که بهتر است برای تعمیر ان با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در کرج در تماس باشید.

شعله اجاق گاز یکدست نیست، نحوه تعمیرات اجاق گاز داتیس در این مواقع

  • در صورتی که در منافذ شعله اجاق گاز شما گرد و غبار و یا چربی قرار گرفته باشد، شاهد یکدست نبودن شعله اجاق گاز خواهید بود که برای رفع مشکل در این شرایط باید با یک وسیله برس مانند اقدام به تمیز کردن آن کنید.
  • همچنین در صورتی که گازرسانی به شعله به صورت یکدست انجام نگردد نیز شعله شما یکدست نخواهد بود که برای برطرف کردن مشکل اجاق گاز در این شرایط بهتر می باشد با یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز داتیس تماس بگیرید.
  • در صورتی که مشعل اجاق گاز به درستی در محل خود قرار نگرفته باشد نیز شاهد عدم هماهنگی در شعله اجاق گاز خود خواهید بود که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید در زمانی که اجاق گازتان خاموش می باشد، برای اصلاح محل قرارگیری آن اقدام کنید.

اگر شدت شعله ها به طور هم زمان کم شد، احتمالاً ایراد در قسمت ژیگلور دستگاه اجاق گاز می باشد و نوبت به تعویض آن رسیده است،البته در بعضیاز مواقع که پیدایش ایراد در اثر کثیف شدن قطعه ی ژیگلور دستگاه اجاق گاز می باشد و دیگر احتیاجی به تعویض این قطعه نیست و با تمیز کردن می توان عیب را برطرف کرد.

تعمیر گاز داتیس در کرج :بوی گاز داتیس در اطراف گاز پخش شده است که این مشکل خطراتی را به همراه دارد و اگر با این مشکل مواجه شدید از گاز استفاده نکنید و شیلنگ ها و اتصالات گاز را چک کنید و اگر متوجه ایراد نشدید با نمایندگی تعمیر گاز داتیس تماس بگیرید.

تعمیر گاز داتیس در کرج :بوی گاز داتیس در اطراف گاز پخش شده است که این مشکل خطراتی را به همراه دارد و اگر با این مشکل مواجه شدید از گاز استفاده نکنید و شیلنگ ها و اتصالات گاز را چک کنید و اگر متوجه ایراد نشدید با نمایندگی تعمیر گاز داتیس تماس بگیرید.

برای تعمیر سفت شدن شیر دستگاه و بسته شدنش گار داتیس باید لق بودن شفت را چک کنید و برای تعمیر با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در کرج تماس بگیرید.

رشن نشدن مشعل فوقانی اجاق داتیس به علت مسدود شدن سوراخ های مشعل یا پیلوت می باشد.
برای تعمیر این موضوع باید با دقت و توجه زیاد و با یک میله باریک با برس تمیز کنید.
اگر با تمیز شدن تعمیر نشد باید پیلوت را تعویض کنید و باید با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در کرج تماس بگیرید.

تعمیر گاز داتیس در کرج :علت تنظیم نشدن درجه حرارت فر گاز داتیس تنظیم نبودن ترموستات فر بطور صحیح است که باید برای تنظیم کردن آن با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در کرج تماس بگیرید.

 توجه:در رابطه با عیوب مربوط به ترموکوپل و بوبین و تست آن ها به قسمت ترموکوپل و بوبین از فهرست لوازم گاز سوز مراجعه و رفع عیب نمایید.

تعمیر گاز داتیس در کرج :روشن نماندن شعله گاز از مشکلاتی هست که در قدم اول باید ترموکوپل را مورد بررسی قرار دهید زیرا علت اصلی روشن نماندن شعله خراب شدن ترموکوپل می باشد و در صورتی که تعمیر نشد باید به تعویض ان اقدام نمایید.
تیم آریا سرویس در خدمت شماست.

بلند بودن شعله مشعل اجاق گار داتیس به دلیل زیاد بودن گاز و هوا می باشد و باید برای تعمیر ان گاز و هوا را کم کنید.

تعمیر گاز داتیس در کرج : داغ شدن بیش از حد گاز داتیس یکی از مشکلات گاز  داتیس می باشد سبب سوختن غذا می شود.
این مشکل اکثرا به علت مشکل در ترموستات دستگاه است در این مواقع ترموستات از کار افتاده و باید برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیر گاز داتیس تماس بگیرید.

تعمیر گاز داتیس در کرج :خاموش شدن پیلوت اجاق گاز داتیس دلایلی متعدد دارد که یکی از این دلیله ها این است که مقدار رسیده گاز به پیلوت کم می باشد.
علت دوم شعله پیلوت تنظیم نمی باشد  و علت سوم این می باشد که هوای زیاد به مخلوط کن میرود.
برای تعمیرات این مشکلات با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در تماس باشید.

خاموش شدن گاز گاهی به دلیل خرابی پیلوت گاز هم می باشد که ممکن است به خوبی تنظیم نشده باشد و گاز به اندازه مود نیاز به ان نمی رسد برای رفع این مشکل باید محفظه ی پیلوت را ببندید و با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در کرج تماس بگیرید.

شعله های گاز اگر سالم باشند باید آبی بسوزند و اگر زرد باشد باید اقدام به تمیز کردن سعله های گازتان بکنید و یا باید هوایی که وارد شعله می شود را کم کنید و صسفحه مخلوط کن را ببندید.
و شما میتوانید با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در کرج تماس باشید.

تعمیر گاز داتیس در کرج:علت طول کشیدن روشن شدن شعله های گاز داتیس خرابی ترموکوپل و یا سیم ها و بوبین ها می باشد که باید مورد بررسی قرار داده شود و اگر نیاز به تعویض بود باید با نمایندگی تعمیر گاز داتیس ارتباط برقرار کنید.

تعمیر گاز داتیس در کرج :سر و صدای زیاد شعله اجاق گاز داتیس در حال سوختن یکی از مشکلات گاز داتیس می باشد اگز گازتان دچار این مشکل شد به این علت می باشد که گاز یا هوای داخل دستگاه اضافی می باشد در این حالت شعله گاز داتیس را زرد رنگ میبینم که باید با نمایندگی تعمیر گاز داتیس تماس بگیرید که اریاسرویس در کرج در خدمت شما می باشد.

خاموش شدن شعله گاز داتیس از مشکلات گاز داتیس می باشد که به دلیل مسدود شدن ورودی گاز می باشد این مسئله ای مهم می باشد برای تعمیر این مشکل باید با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در کرج تماس بگیرید.

تعمیر گاز داتیس در کرج :شعله گاز داتیس گاهی در حال سوختن سرصدای زیادی دارد که این نشان دهنده هوا یا سوخت زیاد می باشد که وارد دستگاه می شود که هم شعله زرد می شود هم بوی خوبی ندارد.
برای رفع این مشکل باید با نمایندگی تعمیر گاز داتیس در کرج در تماس باشید.

مراحل تعمیر گاز داتیس

تعمیر گاز داتیس به چندین مرحله تقسیم می‌شود. مراحل عمومی تعمیر گاز داتیس به شرح زیر است:

1. بررسی کلی نصبیات: در این مرحله، تعمیرکار باید بررسی کلی از نصبیات گاز داتیس انجام دهد. شامل بررسی اتصالات، شیلنگ‌ها، اتصالات برق و وضعیت کلی سیستم گاز می‌شود.

2. بررسی کیفیت حرارتی: تعمیرکار باید کیفیت حرارتی گاز داتیس را بررسی کند. این شامل بررسی حرارت سوسیل‌ها، عملکرد بریلر و روغن‌کارتریج می‌شود.

3. تعویض قطعات فرسوده: در صورتی که قطعاتی در گاز داتیس فرسوده یا آسیب دیده باشد، تعمیرکار باید آن‌ها را تعویض کند. این شامل تعویض شیلنگ‌ها، اتصالات، بریلر و سوسیل‌ها می‌شود.

4. تنظیم و تعادل سیستم: پس از تعویض قطعات فرسوده، تعمیرکار باید سیستم را تنظیم و تعادل دهد. این شامل تنظیم فشار گاز، تنظیم کولر بر میز، تنظیم کلاکت و تنظیم وضعیت کمک کننده می‌شود.

5. آزمایش عملکرد: در نهایت، بعد از تعمیرات به طور کامل، تعمیرکار باید عملکرد گاز داتیس را آزمایش کند. این شامل بررسی عملکرد سوسیل‌ها، بریلر و بررسی گرمایش، خنک شدن و تنظیمات دیگر است.

مهم است که تعمیر گاز داتیس را به تعمیرکار متخصص و صلاحیت‌دار محول کنید و از هرگونه تماس با سیستم گاز در صورت عدم اطلاعات کافی و یا صلاحیت مناسب خودداری کنید.

بهترین تعمیر کار اجاق گاز رومیزی داتیس

در صورتی که می خواهید پروسه تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس را طی کنید، نیاز است دو اصل مهم را مورد بررسی قرار دهید.
اول اینکه اجاق گاز داتیس در لیست محصولاتی قرار دارد که برخی از قطعات آن به سختی تعمیر می گردد بنابراین باید از تعمیرکاران حرفه ای مورد استفاده قرار دهید. از سوی دیگر بررسی مشکلی که برای اجاق گاز رخ داده می باشد نیز بسیار مهم است و عیب یابی باید به درستی انجام بگیرد.

چگونه سرویس اجاق گاز داتیس از بروز خرابی در دستگاه جلوگیری می کند؟

یکی از بهترین خدماتی که توسط نمایندگی تعمیر گاز داتیس در آریاسرویس به مشتریان ارائه می دهد، سرویس اجاق گاز داتیس می باشد. شما با استفاده از این خدمات قادر هستید مزایای زیر را به دست آورید:

  • سرویس منظم اجاق گاز می تواند از بروز هرگونه مشکل در دستگاه جلوگیری کرده و ایرادات جزئی را در همان مراحل اولیه رفع کند.
  • با استفاده از این خدمات قادر هستید از کارکرد صحیح و مناسب اجاق گاز خود اطمینان حاصل کنید.
  • از آنجایی که اجاق گاز یک وسیله گازسوز بوده و بروز ایراد در کارکرد آن می تواند خطرناک باشد، بهتر است هر چند وقت یکبار دستگاه خود را سرویس کنید.

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز داتیس به چه صورت می باشد؟

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز داتیس به صورت زیر به شما ارائه میشود:

  • تعویض کلیه قطعات با قطعات اصلی و فابریک شرکتی انجام میگردد.
  • همچنین بعد از تعمیرات اجاق گاز داتیس به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • همچنین تمام قطعات تعویض شده دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه هستند.

حتما اگاه هستید که مهم ترین بخش از خدمات تعمیر کردن انواع اجاق گاز ها مسئله سرعت در انجام خدمات است.
اگر قرار بر این باشد شما مدت ها در صف انتظار تعیرات باشید عملا چندان نمی تواند برای شما عزیزان مناسب و مفید باشد.
به همین دلیل ما در آریا سرویس به عنوان بزرگ ترین مرکز تخصصی تعمیر گاز داتیس در کرج این مشکل را برای شما عزیزان رفع کرده ایم و شما قادر هستید بهترین موارد را انتخاب نمایید.

سرویس اجاق گاز داتیس چگونه از بروز خرابی در دستگاه جلوگیری می کند؟

  • سرویس منظم اجاق گاز می تواند از بروز هرگونه مشکل در دستگاه جلوگیری کرده و ایرادات جزئی را در همان مراحل اولیه رفع نماید.
  • با استفاده از این خدمات قادر هستید از کارکرد صحیح و مناسب اجاق گاز خود اطمینان حاصل کنید.
  • از آنجایی که اجاق گاز یک وسیله گازسوز بوده و بروز ایراد در کارکرد آن می تواند خطرناک باشد، بهتر می باشد هر چند وقت یکبار دستگاه خود را سرویس کنید.

آیا اریا سرویس برای تعمیر گاز داتیس در کرج از قطعات فابریک مورد استفاده قرار می دهید؟

قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران کم شده است و این امر باعث شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ آریا سرویس برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان عزیز در هنگام تعمیر گاز داتیس، فقط و فقط از قطعات اورجینال مورد استفاده قرار  می دهد..

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 2 میانگین: 5]

برای تعمیر گاز داتیس تعمیر کار در چه موقع در محل ظاهر میشود؟

اریاسرویس بعد از تماس فورا و در کمتر از یک ساعت در محل مورد نظر ظاهر میشود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 2 میانگین: 5]

تعمیر گاز داتیس چقدر زمان میبرد؟

پس از درخواست در کمتر از دو ساعت تکنسن آریاسرویس در محل شما حاضر میگردد و در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر شده و سالم تحویل شما خواهد شد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 2 میانگین: 5]

هزینه تعمیر گاز داتیس در کرج

یکی از دغدغه های افراد در هنگام ایجاد خرابی در اجاق گازها، هزینه تعمیر اجاق گاز داتیس در نمایندگی تعمیر آریا سرویس است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم:

  • تعیین هزینه دقیق تعمیر دستگاه شما تنها پس از بررسی تعمیرکار اجاق گاز داتیس امکان پذیر خواهد بود.
  • همچنین قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیر اجاق گاز شما تعویض گردد، بر این هزینه تاثیر میگذارد.
  • قرار داشتن اجاق گاز شما در دوره گارانتی میتواند باعث کاهش در هزینه های شما گردد.

تعمیر گاز داتیس در کرج و تعمیر هود داتیس در تمام نقاط کرج:

تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در خیابان برغان*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس درکرج*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در آق تپه*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس درحسین آباد*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در ساسانی* تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در ایرانشرق*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در باهنر*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در بایکان*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در حصارک بالا*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در کارمندان شمالی* تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در زمین انصاری*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در گلستان*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در گلستانک*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در میدان سپاه*تعمیر اجاق گاز

رومیزی داتیس درگرم زمین*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در گوهردشت*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در مهرشهر*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در باغستان*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس  در محمدشهر*تتعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در شهرک چمران*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در شهرک طلائیه*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در ماهدشت*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در مردآباد*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در عباس آباد*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در خیابان حافظ*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس درمشکین دشت*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در میدان تره بار*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در طالقانی*شهدا*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس در میدان کرج*تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس درعباس آباد*

بیشتر مطالعه کنید:

شماره های تماس با آریا سرویس:

۰۲۶-۳۴۷۲۳۴۰۱

۰۲۶۳۳۴۱۱۶۹۰

۰۹۱۲-۵۶۳۷۷۰۳

۰۹۳۵-۴۳۴۳۷۲۹

۰۲۱-۷۷۴۸۹۹۶۵

۰۲۱-۴۴۳۵۲۷۱۶

۰۲۱-۸۶۰۵۱۸۵۴

۰۹۱۲-۰۶۸۴۹۳۹

برای تعمیر اجاق گاز داتیس در تهران با آرکوسرویس کمک بگیرید
شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس خود را در تهران به ارکو سرویس بسپارید.

تعمیر هود داتیس تعمیر هود اخوان و تعمیر هود کن از جمله تخصصات ارکوسرویس می باشد.

اریاسرویس در کرج علاوه بر تعمیر گاز داتیس در تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز کن و همچنین تعمیر هود کن و تعمیر هود داتیس و تعمیر هود اخوان تخصص دارد.

طراحی سایت در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

تعمیر گاز رومیزی کنتعمیر سوختگی موتور هود