تعمیر صفحه لمسی هود

 در تعمیر اجاق گاز, تعمیر فر, تعمیر گاز, تعمیر هود, گاز رومیزی

تعمیر صفحه لمسی هود

تعمیر صفحه لمسی هود

یکی از رایج ترین مشکلات هودهای لمسی مشکل در پنل لمسی یا تاچ پد آن ها می باشد. همانطور که کلیدهای مکانیکی ممکن است از کار بیفتند کلیدهای لمسی و صفحه لمسی نیز با خطر آسیب مواجه هستند.  از کار افتادن صفحه لمسی هود  دلایلی دارد که اکثر آنها به طرز استفاده از این دستگاه بر می گردند. گاهی برای رفع این مشکلات نیاز به تعمیر صفحه کلید لمسی هود یا تعویض تاچ هود خواهید داشت و در برخی موارد نیز با اقدامات دیگر و تعمیر قطعات دیگر می توانید نسبت به رفع مشکل آن اقدام نمایید.تعمیر_صفحه_لمسی_هود

دلایل بروز مشکلات در صفحه لمسی هود

  • وجود مشکل در خود صفحه لمسی (تاچ پد) : که در اینصورت باید باز ، عیب یابی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.
  • وجود مشکل در برد صفحه لمسی: تمام دستورات الکتریکی  کلیدهای لمسی از طریق برد آن به برد اصلی دستگاه ارسال می شود. از این رو در صورت خرابی برد صفحه لمسی، این کلیدها کار نخواهند کرد.
  • مشکل در برد الکترونیکی اصلی هود:  ممکن است ارتباطات و اتصالات آن قطع شده باشد که  قابل تعمیر بوده و نیازی به تعویض آن نخواهید داشت  اما در صورت عدم رفع مشکل چاره ای جز تعویض برد اصلی هود آشپزخانه نخواهید داشت.
  • نیم سوز شدن موتور : در برخی مواقع کلیدهای لمسی صفحه نمایش روشن هستند، اما کارکردی ندارند که نشان از خرابی موتور دارد. البته باید بردهای فرمان و برد الکتریکی دستگاه را نیز در این مواقع بررسی نمایید.

تعمیر صفحه لمسی هود .کار نکردن صفحه لمسی هود یکی از رایج ترین مشکلات مربوط به هودهای جدید  آشپزخانه است. به همین خاطر اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید نیاز به عیب یابی هود لمسی آشپزخانه و رفع خرابی آن خواهید داشت. از آنجایی که هودهای لمسی، برد و ساخت پیچیده‌ تری نسبت به مدل های معمولی دارند، فرآیند تعمیر هود لمسی آشپزخانه پیچیده‌ تر و تخصصی تر است. تکنسین‌ های آریاسرویس در کرج و آرکوسرویس در تهران به شما پیشنهاد می کنند برای تعمیرات هود لمسی به هیچ وجه خودتان اقدام نکنید و فقط از افرادی کمک بگیرید که تخصص و مهارت لازم را در این زمینه دارند.

شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس خود را در تهران به ارکو سرویس بسپارید.

تعمیر هود داتیس تعمیر هود اخوان و تعمیر هود کن از جمله تخصصات ارکوسرویس می باشد.

اریاسرویس در کرج علاوه بر تعمیر گاز داتیس در تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز کن و همچنین تعمیر هود کن و تعمیر هود داتیس و تعمیر هود اخوان تخصص دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

انواع هود کن