تعمیر فرگاز در کرج

 در آموزش, تعمیر فر

تعمیر فرگاز در کرج:

آریا سرویس برای تعمیر فرگاز در کرج در خدمت شماست.

شما دوستان عزیز در ازای متوجه شدن هر گونه عیب و ایراد برای فرگاز آشپزخانه خود می توانید با آریا سرویس تماس حاصل نمایید.اگر فر گاز شما دچار ایرادی جزئی باشد که توسط شما قابل حل باشد آریا سرویس تمام  راهنمایی های ضروری را به شما می گوید اما اگر مشکلتان کمی پیچیده باشد یااینکه احتیاج به تعویض قطعات داشته باشد آریا سرویس در اسرع وقت در خدمت شماست!

اما مشکلاتی که برای فر گاز ها بوجود می آید و مشتریان ما از ما دلایل و راه حل ها را می گویند.

فرگاز بوی بدی می دهد.

فرگاز جرقه نمی زند.

درب فرگاز بسته نمی شود.

غذا هربار داخل فرگاز میسوزد.

گرم کن فرگاز کار نمی کند.

فرگاز بشدت داغ است.

درب فر بشدت داغ می شود.

فر بعد از روشن شدن خاموش می شود.

برای تعمیر انواع فرگاز و اجاق گاز اخوان با آریاسرویس در تماس باشید.

دراین مقاله به موضوع روشن نشدن فرگاز می پردازیم:

اولین موضوع فیوز را بررسی کنید،اگرمدل فر شما طوری است که دارنده  فیوز داخلی است،اگر مشکلی در سیم یااجزای برقی دیگربوجود آید می تواند فیوز را خراب کند.

پس می توانیم اینطوری هم نتیجه بگیریم که خراب شدن فیوز نشاندهنده این است که یکی از اجزای برقی فر شما ایراد دار است یااینکه اتصال کوتاه شده است وفر گاز  احتیاج به تعمیر اساسی دارد.

بیشتر فرهایی که از فیوز استفاده می کنند دارای یک نشانگرهستند که مشخص می کند کدام یک از مدارها تحت تاثیر یک فیوز مشخص می باشند.

اگر یکی ازفیوز ها دچار ایراد شد باید المنت فر و سیم کسی مربوط به فیوز را چک کنید تا قبل از اینکه فیوز را تعویض نمایید علت خراب شدن آنرا بدانید ، البته که قبل از هرگونه تعویض لطفا با آریا سرویس در تماس باشید تا راهنمایی های  لازم  به شما گفته شود .

برای تعمیر انواع اجاق گاز و فرگاز هاردستون با ما در تماس باشید.

مهم ترین موضوعی که می توانم به شما بگویم اینست که قبل از انجام تعمیر و تعویض قطعات برق دستگاه را قطع کنید و جریان نامی فیوز را تغییر ندهید.

 

المنت کباب پز را چک کنید( تعمیر فرگاز در کرج – تعمیر فرگاز در تهران ):

المنت کباب پز دربالای فر قرار دارد و به هنگام گریل کردن به زمان گرید کردن به تولید حرارت می پردازد.اگر المنت کباب پز فرگاز شما نرمال و سالم بنظر می رسد برای امتحان کردن آن  در آغاز برق دستگاه را قطع کنید ،پیوستگی آنرا با مولتی متر چک کنید که اگر پیوستگی مشکل داشت ،المنت باید تعویض شود.

پنل پشت کباب پز را بردارید و پایانه های المنت کباب پز را پیدا کنید،بررسی کنید که سیم ها آسیب ندیده باشند و یا حتی بیش از حد داغ نشده باشند که اگر اینطور بود مشکل آنرا برطرف کنید آریا سرویس در خدمت شماست.

اما با بررسی کردن تمام این موارد اگر سالم بودن و هیچ مشکلی وجود نداشت باید مدار کباب پز را چک کنید که این کار یک تست ولتاژ زنده می باشد و تنها باید افرادی با تجربه به انجام آن بپردازند.اما قطعاتی مانند فیوز فرگاز و کنترل فر و کنترل الکتریکی باید چک شوند.

 

تعمیر انواع فرگاز در کرج

تعمیر انواع فرگاز در کرج

 

تعمیر انواع اجاق گازو هود و فر در کرج و حومه آن :

*تعمیر فر گاز در گوهردشت *تعمیر فر گاز در عظیمیه*تعمیر فر گاز در طالقانی* تعمیر فر گاز در مصباح*تعمیر فر گاز در گلشهر*تعمیر فر گاز در جهانشهر*تعمیر فر گاز در میانجاده*تعمیر فر گاز در دهقان ویلا*تعمیر فر گاز در باغستان*تعمیر فر گاز در مجیدیه*تعمیر فر گاز در مهرویلا*تعمیر فر گاز در فردیس*تعمیر فر گاز در شهرک محمدشهر*تعمیر فر گاز در ماهدشت*تعمیر فر گاز در مردآباد*تعمیر فر گاز در مهندسی زراعی*تعمیر فر گازدر شهرک مهرشهر*تعمیر فر گاز در حصارک*تعمیر فر گاز در گلشهر*تعمیر فر گاز در کمالشهر*تعمیر فر گاز در کردان*تعمیر فر گاز در طالقان*تعمیر فر گاز در سهیلیه*تعمیر فر گاز در هشتگرد قدیم*تعمیر فر گاز در هشتگرد جدید*

 

برندهایی که آریا سرویس برای تعمیرات آنها فعالیت می کند:

*تعمیر فر گاز لوفرا *تعمیر فر گاز آردل * تعمیر فر گاز آریستون *تعمیر فر گاز پیلوت*تعمیر فر گاز سینجر*تعمیر فر گاز مکس* تعمیر فر گاز دوو*تعمیر فر گاز جنرال الکتریک* تعمیر فر گاز انیندوزیت * تعمیر فر گاز سامسونگ *  تعمیر فر گاز رومانزو * تعمیر فر گاز روس *  تعمیر فر گاز ویرپول *تعمیر فر گاز زیرووات * تعمیر فر گاز آج * تعمیر فر گاز بکو * تعمیر فر گاز بوش *تعمیر فر گاز کندی *و…

 

شماره های تماس با آریا سرویس:

۰۲۶-۳۴۷۲۳۴۰۱

۰۲۶۳۳۴۱۱۶۹۰

۰۹۱۲-۵۶۳۷۷۰۳

۰۹۳۵-۴۳۴۳۷۲۹

۰۲۱-۷۷۴۸۹۹۶۵

۰۲۱-۴۴۳۵۲۷۱۶

۰۲۱-۸۶۰۵۱۸۵۴

۰۹۱۲-۰۶۸۴۹۳۹

 

شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس خود را در کرج به تیم اریا سرویس بسپارید.

برای تعمیر فرگاز خود در تهران از آرکوسرویس کمک بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

تعمیر اجاق گاز درسا در کرجتعمیر جرقه نزدن فندک اجاق گاز در کرج