تعمیر اجاق گاز در عظیمیه چرا فر دود می کند؟

 در آموزش, آموزش تخصصی, استفاده صحیح مایکروفر, تعمیر فر, تعمیر گاز, تعمیر هود, مایکروفر

تعمیر اجاق گاز در عظیمیه چرا فر دود می کند؟

تعمیر اجاق گاز در عظیمیه, المنت‌های الکتریکی در تعمیر اجاق‌ گاز های جدید معمولا یک لایه پوشش کارخانه‌ای دارند مانند یک روغن تعمیر اجاق‌ گاز که از المنت‌ها در طی عمر  تعمیر اجاق‌ گاز نگهداری و محافظت می‌نماید. پوشش معمولا خواهد سوخت، زمانی که دستگاه تعمیر اجاق گاز برای بار اول روشن شود. ممکن است مقدار زیادی دود تعمیر اجاق‌ گاز تولید شود. برای همه ما پیش آمده که فر تعمیر اجاق‌ گاز را برای بار اول روشن کرده‌ایم با دود و بوهای عجیب مواجه شده‌ باشیم. تعمیر اجاق‌ گاز جدید همچنین می‌توانند از اجزای داخلی تعمیر اجاق‌ گاز بو  تولید نمایند مانند عایق‌ها یا اتصالات استفاده شده در طی تولید. بعضی اوقات، اولین پیشنهاد، تمیز کردن سطح تعمیر اجاق‌ گاز با آب و صابون (و بعضی اوقات تمیز کردن پوشش‌های داخلی تعمیر اجاق‌ گاز) و سپس حرارت دادن تعمیر اجاق‌ گاز به مدت 30 دقیقه یا بیشتر است تا پوشش‌های کارخانه تعمیر اجاق‌ گاز را از بین ببرند.

تعمیر اجاق گاز در تهران

تعمیر اجاق‌ گاز در عظیمیه (گرد و غبار)

تعمیر اجاق‌ گاز اگر به طور منظم تمیز انجام نشود معمولا بعداز مدتی گرد و غبار روی المنت تعمیر اجاق گاز را خواهد گرفت. البته در مواردی که شما مدت‌هاست که از فر تعمیر اجاق‌ گاز استفاده نکرده‌ باشید میبایست تعمیر اجاق گاز در این مورد اطمینان داشته باشید که به دلیل نشستن گرد و غبار، تار عنکبوت و سایر اجزای روی المنت تعمیر اجاق‌ گاز به محض روشن کردن فر با بوی دود مواجه می شوید. همین موضوع در مورد شومینه های برقی یا الکتریکی هم صدق می کند. البته برای زمانی که شما برای بار اول یا پس از مدتها تعمیر اجاق‌ گاز را روشن کنید. مقداری کم از گرد و غبار روی المنت‌های گرمایی تعمیر اجاق‌ گاز، وجود دارد و بو هم بعد از چند دقیقه از بین خواهد رفت اما خوب است که شومینه‌های الکتریکی تعمیر اجاق‌ گاز را تمیز کرد. درباره بخاری برقی های جمع و جور و قابل حمل هم این قضیه صادق است. گرد و غبار و تارعنکبوت تعمیر اجاق گاز می‌تواند از انتقال گرما جلوگیری نماید و گردش هوا  تعمیر اجاق‌ گازرا محدود نماید و عملکرد مقرون بصرفه بخاری برقی را کم نماید.

تعمیر اجاق گاز در تهران

تعمیر اجاق‌ گاز در عظیمیه (مواد غذایی و چربی)

بسیاری از تعمیر اجاق‌ گاز الکتریکی، دارای دو المنت حرارتی تعمیر اجاق گاز در عظیمیه هستند. یکی از آن‌ها تعمیر اجاق گاز المنت پخت و پز میباشد که در پایین تعمیر اجاق‌ گاز قرار دارد و دیگری المنت تست کردن میباشد که در بالای تعمیر اجاق‌ گاز قرار داده شده است. المنت‌های بالایی قادر هستند بخارهای چربی را از مواد غذایی تعمیر اجاق‌ گاز بگیرند. اما ته نشین شدن اضافات مواد غذایی روی المنت پایینی، تعمیر اجاق‌ گاز رایج‌تر میباشد. مقدار اندکی از چربی و مواد غذایی، معمولا در تعمیر اجاق‌ گاز چند دقیقه خواهند سوخت در صورتیکه مواد غذایی بزرگ تعمیر اجاق گاز یا تکه‌های مواد غذایی  تعمیر اجاق‌ گاز راحتتر می‌سوزند و شعله ور می‌شوند و خطر آتش سوزی را ایجاد خواهند کرد. اگر تعمیر اجاق‌ گاز شما دودی را ایجاد کند که باعث آتش سوزی شود، تعمیر اجاق‌ گاز را خاموش نمایید و شعله را با یک مشتی از نمک خاموش نمایید یا از انواع دیگر اطفای حریق استفاده نمایید. اجازه بدهید که تعمیر اجاق‌ گاز به طور کامل خنک بشود، بعد قبل از استفاده مجدد از تعمیر اجاق‌ گاز، آن را تمیز نمایید. اگر تعمیر اجاق‌ گاز دود کند_ اما هیچ شعله ای تعمیر اجاق‌ گاز نداشته باشد_ شما خواهید توانست مواد غذایی روی المنت را با یک کاردک پلاستیکی مقاوم به حرارت یا لوازم مشابه دیگرجدا کنید. از لوازم فلزی استفاده نکنید زیرا ممکن است به المنت تعمیر اجاق‌ گاز آسیب برسانید. به غیر از همه این‌ها، برق ولتاژ قوی نیز می‌تواند از درون آن عبور پیدا کندو موجب برقگرفتگی شود.

شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس خود را در کرج به تیم اریا سرویس بسپارید.

اگر ساکن تهران می باشید و میخواهید از تعمیرات ما بهره ببرید با ارکو سرویس در تماس باشید.

طراحی سایت در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

تعمیر اجاق گاز در تهرانتعمیر اجاق گاز در تهران