نکات نگهداری از ماکروفر !

 در استفاده صحیح مایکروفر, مایکروفر

کسانی که از مایکروفر استفاده می کنند لازم است که اطلاعاتی را در خصوص نحوه ی درست استفاده از آن داشته باشند و همچنین بد نیست که برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات و خرابی های انواع مایکروویو توجهی نیز به نکات نگهداری مطرح شده داشته باشند:

  • قبل از استفاده از دستگاه دقت کنید که نوسانات برقی وجود نداشته باشد

نوسان برق خسارت و آسیب های زیادی را به لوازم الکترونیکی وارد می کند؛ سعی کنید حتما از محافظ الکترونیک لوازم خانگی استفاده کنید.

  • پس از هر بار استفاده ،دستگاه مایکروفر را تمیز کنید.
با این عمل علاوه بر اینکه مصرف انرژی برق کاهش پیدا کرده همچنین در پرداخت هزینه های جانبی نیز صرفه جویی خواهد شد، طول عمر و راندمان دستگاه ماکروفر را افزایش خواهد داد؛ بنابراین سعی کنید پس از هر بار استفاده سطوح داخلی دستگاه ماکروفر را تمیز کرده و مواد غذایی باقی مانده را از آن خارج نمایید.
  • ماکروفر را به صورت خالی روشن نکنید.

این عمل باعث آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه ماکروفر شده . در واقع مکانیسم دستگاه های ماکروفر به این صورت است که انرژی برق به انرژی های گرمایی تبدیل می شود و این انرژی توسط مواد غذایی موجود در دستگاه ماکروفر جذب خواهد شد. اگر دستگاه ماکروفر بدون قرار گرفتن مواد غذایی در آن روشن شود، انرژی تولید شده گرمای زیادی را به قطعاتی داخلی آن وارد می کند.

  • از بسته بودن درب ماکروفر در حین استفاده اطمینان حاصل کنید.

صحیح بسته نشدن درب دستگاه ماکروفر  آسیب های شدیدی را به ماکروفر وارد می کند.از جوشاندن آب در مایکروفر خودداری کنید. این کار به دلیل اینکه دستگاه ماکروفر برای این نوع استفاده طراحی نشده است و مکانسیم کار آن مناسب عمل جوشاندن آب نیست و می تواند برای شما خطرات زیادی را ایجاد کند.

طراحی سایت در کرج

شما میتوانید برای تعمیر گاز داتیس و تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان در کرج با اریاسرویس در ارتباط باشید.

همچنین میتوانید تعمیر هود کن و تعمیر هود اخوان و تعمیر هود داتیس خود را به ما بسپارید.

شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس خود را در تهران به ارکو سرویس بسپارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

اشعه مایکروفرتمیز کردن مایکروفر