تعویض ژیگلور

 در آموزش, آموزش تخصصی, پکیج, تعمیر فر, تعمیر گاز, تعمیر هود

 تعویض ژیگلور  اجاق گاز

 با آریا سرویس تعمیر و سرویس ژيگلور را مي توان آخرين قطعه متصله از مسير هدايت گاز از كپسول يا شبكه تا محل سوخت دانست.جنس ژيگلور معمولا” از آلياژ برنج است كه سوراخ ريزي با قطر استاندارد براي وسيله مورد نظر در آن ايجاد شده است .

ژيگلور بعد از شير كنترل ها قرار مي گيرد و گاز را به داخل محفظه مخلوط گاز و هوا تزريق مي كند . اندازه قطر سوراخ نازل ها با توجه به چگالي گاز منطقه و نوع وسيله گاز سوز (از نظر مقدار مصرف) تعيين مي گردد.

تعویض ژیگلور

وسايلي كه با گاز مايع يا گاز طبيعي كار مي كنند تفاوت چنداني با هم ندارند. تنها تفاوت آن ها در نازل (اوريفيس ) و يا به گفته تعميركاران ژيگلور مي باشد.

چون فشار گاز طبيعي (گازشبكه ) نسبت به فشار گاز كپسول هاي محتوي گاز مايع كمتر است لذا قطر سوراخ نازل را بيشتر مي گيرند.

لازم به تذكر است كه در هنگام تبديل وسيله گاز سوزي كه با گاز كپسول كار مي كرده به گاز شهري بايد سوراخ نازل را با مته گشادتر كرد و يا بايد نازل ها را با نازل هاي مخصوص گاز شهري تعويض نمود.

چنانچه ژیگلور دستگاه قابل تنظيم باشد مهره اوريفيس را بايد آنقدر باز نمود تا شعله مناسبي ايجاد گردد.تقريبا سوراخ نازل هاي گاز شهري نسبت به گاز مايع حدود 7 /1 تا 2 برابر بزرگتر است.

 

تعمیرگاه اجاق گاز  آریا سرویس پیشنهاد می دهد همواره در تعمیر اجاق گاز خود از سرویس کاران مربوطه در خواست نمایید قطعات ممتاز و درجه یک استفاده کنند،
زیرا این امر سبب بالا رفتن عمر دستگاه تان می شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

تعویض ترموکوپل