تعمیر گاز کن در باغستان

 در تعمیر اجاق گاز, تعمیر گاز

تعمیر گاز کن در باغستان

اجاق گازها برندهای مختلفی دارند یکی از پر طرفدارترین و باکیفیت ترین آنها برند کن است که سال ها در بازار ایران به فروش می رسد. این اجاق گاز نیز مانند سایر گازها بنا به دلایل مختلفی امکان دارد که دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

مجموعه آریا سرویس یک تعمیرگاه معتبر و با سابقه است که درتمامی مناطق کرج آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود میباشد. پس اگر شما نیاز به تعمیر گاز کن در باغستان را دارید تنها کافی است که با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان یک تعمیرکار متخصص و با تجربه را در محل اعزام نماییم تا مشکلات و عیوب اجاق گاز را بررسی و شناسایی نماید و در محل تعمیر کند.

یکی دیگر از مواردی که باید در مورد مجموعه آریا سرویس بگوییم این است که اگر اجاق گاز نیاز به تعویض قطعه داشته باشد تکنسین های ما از تمامی قطعات اصل و باکیفیت استفاده می کنند، پس با این حال اگر اجاق گاز شما نیاز به تعویض قطعه داشت خیالتان آسوده باشد که بهترین قطعات جایگزین خواهند شد.

ما در این مطلب قصد داریم که نحوه صحیح نصب اجاق گاز کن را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم برای نصب اجاق گاز کن

مجموعه آریا سرویس که در زمینه تعمیر گاز کن در باغستان فعالیت دارد به این موضوع اشاره کرده است که نصب درست و اصولی اجاق گازها بسیار ضروری و مهم است. زیرا عملکرد مناسب و ایمنی اجاق گازها به این امر بستگی دارد. پس درادامه برخی از مهم ترین موارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

محیط نصب اجاق گاز: اجاق گازهای رومیزی را به هیچ وجه در محیط های کوچک و بسته نصب نکنید به این مورد توجه داشته باشید که متراژ محیط تقریبا بزرگ و باز باشد تا امکان خروج گاز درآن وجود داشته باشد. وجود یک دریچه یا پنجره بسیار الزامی است و فضا به صورتی باشد که امکان جریان هوا و تهویه مناسب در آن به راحتی صورت گیرد.

اتصالات گاز: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که لوله های که گاز از آن عبور میکند تا به اجاق گاز برسد قدیمی و فرسوده نباشند و نشت گاز در آنها وجود نداشته باشد. همچنین در اتصالات سر شیلنگ و لوله کشی گاز از بست های مناسبی و مقاومی استفاده شده باشد. در صورتی که نیاز به خدمات تعمیر گاز کن در باغستان را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

مسیر وزش باد: به هیچ عنوان اجاق گازها را در مسیر وزش باد نصب نکنید. وزش باد می تواند به راحتی شعله گاز را خاموش نماید و نشتی ایجاد کند که این امر بسیار خطرناک است. از نصب اجاق گاز در نزدیکی پنجره ها و درها خودداری کنید.

شستشویی سینی اجاق گاز: از دیگر مواردی که مجموعه آریا سرویس در زمینه تعمیر گاز کن در باغستان فعالیت دارد به آن اشاره نموده است این می باشد که برای شستن سینی اجاق گاز از سیم ظرفشویی استفاده نکنید و بجای آن از مواد شوینده به همراه پارچه های نرم نم دار استفاده شود.

تعمیر گاز کن در باغستان

برخی از مشکلات رایج گاز کن

در ادامه باید برخی از مشکلات و عیوب اجاق گاز کن را معرفی نماییم. اگر شما با هر کدام از این مشکلات روبرو شدید میتوانید روی مجموعه آریا سرویس که تعمیر گاز کن در باغستان و سایر نقاط کرج را به صورت تخصصی انجام میدهد حساب کنید.

  • خاموش شدن شعله گاز بعد از رهایی فندک: این مشکل از آن دسته از عیوبی است که اکثر گازهای رومیزی بعد از گذر زمان با آن روبرو می شوند که دلایل مختلفی مانند نشتی گاز، عدم تنظیم درست ولوم اجاق گازو یا وجود گرد و غبار در شعله است.
  • روشن نشدن شعله اجاق گاز: از دیگر مشکلات گاز کن که نیاز به تعمیر گاز کن در آن به وجود می آید این است که شعله های گاز با فندک زدن روشن نمی شوند که این مورد نیز می تواند به دلیل نشتی گاز، عدم وجود اتصال برق باشد.
  • زرد سوختن شعله گاز: اگر رنگ شعله تغییر کند و زرد بسوزد نشان دهنده این است که اجاق گاز دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد که دلیل این مشکل می تواند نشتی گاز، تنظیم نادرست اکسیژن و یا وجود آلودگی یا جرم در شعله باشد.

در نهایت باید بگوییم که امکان دارد اجاق گازها با مشکلات متعددی روبرو شوند که افراد نتوانند به راحتی آن را برطرف نمایند و همچنین از آنجایی که گازها یکی از مهم ترین و در عین حال خطرناک ترین لوازم آشپزخانه هستند حتما در صورت بروز مشکل با تکنسین و تعمیرکاران متخصص در ارتباط باشید.

مجموعه آریا سرویس این امکان را به شما می دهد تا در صورت نیاز به تعمیر گاز کن در باغستان یا سایر نقاط کرج به راحتی با یک تعمیرکار متخصص در ارتباط باشید. تنها کافی است که با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما بهترین و مجرب ترین متخصصان را اعزام نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

یک نظر بدهید