سرویس و تعمیر گاز رومانزو

 در تعمیر اجاق گاز, تعمیر گاز

اجاق گازهای رومانزو محصولی اروپایی هستنند که در ایران هم بسیار دیده میشوند اما گاهی ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند که در ابن مقاله سعی کردیم، رایج ترین آنها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به آسانی این ایرادات را برطرف نمایید و یا در صورت لزوم با یکی از بهترین شرکت های خدماتی تماس بگیرید و آنها مشکلات گاز شما را رفع نمایند.

شرکت خدماتی آریا سرویس با تکنسین های مجرب در کنار شماست تا تعمیر گاز رومانزو خانه تان را به راحتی و در کوتاه ترین زمان انجام دهد. در ادامه با بیشترین مشکلات این گازها آشنا میشوید پس همراه ما باشید.

رایج ترین مشکلات گاز رومانزو

در این قسمت در مورد متداول ترین مشکلات گازهای رومانزو و راه حل آنها را صحبت کرده ایم تا بتوانید ایرادات را عیب یابی کنید.

۱) اجاق گاز رومانزو جرقه نمیزند

ابتدا به درستی و به کمک شوینده های مخصوص گاز، تمام سطوح اجاق گاز را تمیز کرده و چربی ها را پاک نمایید. اگر همچنان جرقه نمیزد به احتمال زیاد فندک اجاق گاز خراب شده که توسط نمایندگی تعمیر گاز رومانزو باید تعویض و یا بازسازی شود.

2) شعله گاز خاموش میشود

شعله گاز که مدام خاموش میشود ممکن است خرابی هایی داشته باشد که باید توسط یک تعمیر کار مجرب عیب یابی و رفع شود تا دیگر این مشکل پیش نیاید. توجه داشته باشید که عمر مفید قطعات گاز اصولا بین 3 تا 6 سال است که باید برای جلوگیری از خرابی گاز رومانزو سرویس و مشکلات آن هرچه سریعتر رفع شود.

3) شعله گاز رومانزو کم میسوزد

اگر با این مشکل روبه رو شدید باز هم به کمک متخصصین احتیاج دارید تا ژیگلورهای اجاق گاز را تعمیر و یا تعویض کنند. پس یا آریاسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت ایراد گاز رومانزو شما را برطرف نمایند.

4) گاز نشتی دارد

پس بررسی سالم بودن شیر گاز شهری، فلکه گاز و شلنگ اجاق گاز همچنان بوی گاز را استشمام میکنید احتمالا به این خاطر است که نشتی از شیرهای کنترل شعله و یا در لوله های آلمینیومی میباشد.

5) شعله ها زرد رنگ میسوزند

علت اصلی این است که سرشعله ها و یا کاسهای زیر آن کثیف میباشد. اگر با نظافت دقیق مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر گاز رومانزو تماس بگیرید و از کارشناسان آریاسرویس مشاوره و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

6) پیلوت گاز رومانزو خاموش میشود

پیلوت اجاق گاز که خاموش میشود به این معناست که ترموکوپل، سیم پیچی و یا بوبین ها دچار مشکل شده است که باید تعمیر شود و در صورت لزوم قطعه ها تعویض گردند.

7) شعله گاز روشن نمیشود

احتمالا ایراداتی در سوراخ های مشعل میباشد که موجب روشن نشدن شعله گاز میشود بهترین راه حل این است که سوراخ های پیلوت به درستی تمیز شوند در غیر این صورت باید پیلوت تعویض گردند.

شرکت خدماتی آریا سرویس

شرکت آریا سرویس با سالها تجربه و با سابقه درخشان خود نشان داده که در تعمیرات اجاق گاز بسیار حرفه ای است و از قطعات مرغوب استفاده میکند پس با آریاسرویس در تماس باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و مشکلات اجاق گاز را برطرف کند.

این شرکت در تمام نقاط کرج در خدمت شماست تا بهترین تعمییرات را انجام دهد و رضایت شما را به دست آورد. برای ثبت سفارش تعمیر گاز رومانزو و اطلاع از قیمت ها هم اکنون از طریق شماره های ما با کارشناسان تماس حاصل نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

یک نظر بدهید