در تعمیر هود

قیمت موتور هود

قدرت مکش: یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت تعمیر گاز کن،و قیمت موتور هود قدرت مکش آن است. قدرت مکش بیشتر، قابلیت جذب بوها و دود را افزایش می‌دهد. موتورهای هود با قدرت مکش بالا معمولاً قیمت بالاتری دارند. نوع فیلتر: نوع فیلتر مورد استفاده در موتور و تعمیر  هود اخوان نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. فیلترهای کربن فعال، فیلترهای آلومینیومی و فیلترهای استیل ضدزنگ از جمله نوع فیلترهای موجود هستند. فیلترهای با کیفیت بالا معمولاً با قیمت بیشتری همراه هستند. طراحی و جنس ساخت: طراحی زیبا و جنس ساخت موتور هود نیز از عواملی است که قیمت را تاپیر دارد . موتورهای هود با طراحی مدرن، استفاده از مواد با کیفیت و پایان کار دقیق، معمولاً قیمت بیشتری دارند. برند و شهرت: برند موتور هود نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. برندهای معروف و معتبر معمولاً قیمت بالاتری دارند. اما در عین حال، می‌توانند با کیفیت بالا و قیمت مناسبی را ارائه دهند.  همچنین، نکاتی را در نظر بگیرید که می‌توانند در خرید هوشمندانه‌تر شما کمک کنند.

عوامل مؤثر بر قیمت موتور هود

قیمت موتور هود اخوان تحت تأثیر عوامل مختلفی است. به عنوان مثال، قدرت مکش، نوع فیلتر، طراحی، مواد ساخت و ویژگی‌های دیگر می‌توانند عواملی باشند که در تعیین قیمت تأثیرگذار هستند.نوع محصول، و ویژگی‌های فنی بستگی دارد.

مقایسه و قیمت ها

موتور هود   اخوان یکی از مهمترین قسمت های تشکیل دهنده و به نوعی اصلی ترین قسمت هود آشپزخانه است که شما برای خرید و قیمت موتور هود باید اولویت بیشتری را نسبت به ظاهر هود برای آن قائل شوید.

انواع موتور هود » هود موتور فلزی – هود موتور پلاستیکی

هود موتور فلزی » همانطور که از نام این موتورها مشخص است موتوری با بدنه و پروانه حلزونی فلزی می باشند که از نظر کیفیت و طول عمر به مراتب بهتر از موتور پلاستیکی ها می باشند اخوان با بهره بردن از تکنولوژی روز اروپا توانسته برترین موتور های فلزی را با کمترین صدا و بیشترین راندمان در هود های اخوان  خود جای دهد پروانه های فلزی این هود ها به مرور زمان و بر اثر حرارت ماهیت ظاهری خود را از دست نمی دهند و بالاترین بهره وری را ارائه می دهند

هود موتور پلاستیکی »  هود های موتور پلاستیکی در واقع موتوری فلزی ولی با پروانه های پلاستیکی می باشند که در واقع ساختار تشکیل دهنده آن از کربو بوده و عایق در برابر حرارت و … می باشد.خصوصیت بارز این نوع موتور ها مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی بوده و البته باید گفت این اظهار نظر که هودهایی با موتور پلاستیکی صدای زیادی را تولید می کنند از اساس غلط است و صرفا نتیجه یک اظهار نظر کارشناسی اشتباه می باشد

ویژگی توربو بودن موتور هود » موتور هود های اخوان از قابلیت توربو نیز بهره می برند که باعث قدرت بخشیدن به موتور هود شده و در نهایت به مکش هر چه بیشتر هود منجر می شود..این مورد باعث تمایز هر چه بیشتر هود های اخوان با رقبا شده است.

متاسفانه فروشندگان تجهیزات به دلیل ناآگاهی از این امر صدای تولید شده بر اثر توربو را که بین 5 تا 8 دسیبل بیشتر از موتور های بدون توربو بوده ناشی از کیفیت پایین و یا دلایل دیگر قلمداد می کنند.

مورد بعدی که مشتری باید هنگام خرید هود به آن دقت کند فیلتر به کار رفته در آن و کیفیت آن می باشد که در زیر به آن پرداخته ایم

در مجموعه  اریاسرویس شما میتوانید تعمیر هود کن و تعمیر گاز بیمکث و تعمیر گاز کن را به طور تخصصی به ما بسپارید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

یک نظر بدهید