نمایندگی هود داتیس در کرج

 در آموزش, آموزش تخصصی, تعمیر هود

نمایندگی هود داتیس

آشنایی با مزایای نصب و خرید هود داتیس

قبل از توضیح راجب تعمیر هود داتیس توضیح کوتاهی درباره نصب . خرید هود داتیس برایتان شرح داده ایم .
شیشه سکوریت و نشکن مورد استفاده در هود داتیس سبب شده تا علاوه بر مقاومت آن در برابر حرارت و ضربه تمیز کردن آن نیز بسیار ساده باشد به‌طوری که لک‌های چربی تنها با یک دستمال نخی مناسب قابل پاک‌سازی می باشد.
در کل وجود تایمر یا زمان‌سنج در هودهای داتیس باعث گردیده تا بتوان هود را در مدت مشخص و زمان‌بندی‌شده روشن کرد.
گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت خود نیز از امتیازات این برند در برابر سایر رقبا است.
بسته‌بندی مدرن و زیبای این محصول با استفاده از کارتن‌های مخصوص باعث شده که علاوه بر احترام به مشتری کالا نیز در نهایت سلامت به مشتریان تقدیم گردد.
جک برقی و جک مکانیکی هود داتیس که از بهترین‌های بازار بوده و خیال مشتریان را از عدم خرابی در این قطعه آسوده کرده است.
قیمت رقابتی و منطقی با توجه به قطعات مورد استفاده در این کالا که باعث اعتماد هر چه بیشتر مشتری خواهد گردید.

درباره هود داتیس

تفاوت هود داتیس با بقیه هود ها این است که دارای یک سیستم پیشرفته تری می باشد و افرادی که در تعمیر هود داتیس مهارت دارند به دلیل این که فقط در این زمینه فعالیت کرده به تمامی ریزه کاری های سیستم هود داتیس آشنا می باشند و به راحتی قادر هستند مشکلات خرابی هود داتیس را بر طرف نمایند.

در زمانی که افراد متخصص برای تعمیرات در منزل حضور پیدا می کنند به دلیل این که شما خودتان در زمان تعمیر نظارت دارید و این که نیازه به جابه جایی دستگاه هود نمی باشد و از طرفی این نبود جابه جایی باعث شده که هزینه ی افراد برای پرداخت تعمیرات کمتر گردد

کارخانه داتیس کجاست ؟

کارخانه داتیس در شهرک صنعتی ایوانکی  قرار دارد.. نزدیک صدها تن از بهترین کارگران و مهندسین و طراحان ایرانی مسئول طراحی و ساخت لوازم خانگی از جمله هود  داتیس می باشد. این محصولات به کیفیت بالایی ساخته شده می باشد به نحوی که هم دیزاین طراحی و هم کیفیت کارایی عمر بالایی این محصولات دارند. کارخانه داتیس بروزترین و جدیدترین دستگاههای تولید محصولات خود را تولید میکند که کیفیت بالایی دارا است.

آشنایی و بررسی برند داتیس و مهمترین ویژگی های آنها

همانطور که گفتیم شرکت داتیس بیش از ۱۲۰ مدل هود آشپزخانه , سینک ظرفشویی , اجاق گاز رومیزی , فر توکار , مایکروویو و… را روانه بازار ساخته است که هر کدام از آنها نسبت به نمونه های مشابه خود، از مشخصات بارزی برخوردار هستند.

طراحی سایت در کرج

مراحل تعمیر هود داتیس در منزل:

1. تمیز کردن: یک ابتدایی تعمیر هود، تمیز کردن آن است. شما باید قطعات آن را با محلول آب و مواد شوینده مناسب شسته و تمیز کنید. این شامل تمیز کردن بدنه هود، فیلترها، و پره‌های فن می‌شود. مواد غذا و گرد و غبار جمع شده در این قطعات می‌تواند عملکرد هود را تحت تأثیر قرار دهد.

2. تعویض فیلتر: فیلتر هود استفاده شده باید به طور منظم تعویض شود. فیلترها می‌توانند شامل فیلتر قابل شستشو، فیلتر کربن فعال و فیلتر روغن باشند. هر نوع فیلتر ممکن است بر اساس نوع هودی که دارید و شرایط استفاده خاصی که در آشپزخانه دارید، نیاز به تعویض داشته باشد.

3. تعمیر قطعات مکانیکی و برقی: در برخی موارد، هود ممکن است نیازمند تعمیر قطعات مکانیکی و برقی باشد. این شامل تعمیر یا تعویض موتور فن، سوئیچ‌ها، کابل‌ها و ترمینال‌ها می‌شود. اگر قطعه‌ای تعمیر ناپذیر است، ممکن است لازم باشد آن را تعویض کنید.

4. رفع اشکالات دیگر: ممکن است هود با مشکلاتی نظیر صدای غیرطبیعی، نشتی هوا، عدم عملکرد صحیح یا سایر اشکالات دیگر مواجه شود. در این صورت، شما می‌توانید بهتر است با تعمیرکاران ماهر و تخصص دار که تخصص در تعمیر هود دارند، تماس بگیرید تا این مشکلات را حل کنند.

عیب یابی و تعمیر هود داتیس توسط تعمیرکار

عیب یابی و تعمیر هود داتیس توسط تعمیرکار نمایندگی موضوع بحث این بخش از مقاله ما می باشد.
استفاده از راهکارهای این عیب ها قادر است در مواقع لازم از طوی کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.
در این بخش مهم ترین ایرادات این دستگاه را به همراه راهنمایی هایی برای تعمیر دستگاه درج نموده ایم.

یکی از وسایل مهم  در آشپزخانه یک هود فوق‌العاده است تا بتواند هنگام آشپزی بوی نامطبوع ایجاد شده را از بین ببرد تا از آشپزی لذت ببرید و غذای باکیفیتی طبخ کنید .
هر چیز سالمی ممکن است یک روزی خراب شود و یا مشکلی برای دستگاه پیش بیاید این امر برای هود داتیس نیز یک امر بسیار طبیعی است اگر یک روز هود توی شما خراب شد و یا دچار آسیب شد و روشن نشد اصلا نگران نباشید .
نمایندگی هود داتیس در کرج به کمک شما برای تعمیر هود داتیس شما حاظر میشوند.
هود های داتیس هودهایی قدرتمند و با کارایی های بالا هستند اما طرز استفاده از آنها هم بسیار مهم است و اگر هنگام آسیب دیدگی به آن رسیدگی نکنید موجب می‌شود هود شما بسوزد هر نوع آسیب برای حل شدن نیاز به متخصص دارد و توسط افراد ماهری باید انجام شود .

تعمیرات هود مجموعه آریا سرویس با داشتن سال ها تجربه  و همکاری با کادری حرفه ای و مجرب و تکنسین های برتر و کارآمد در بخش تعمیر انواع هود

*هود های توکار

*آشپزخانه

*شومینه ای

نحوه تمیز کزدن هود داتیس

*فیلتر هود را با محلول آب و مایع شوینده بی رنگ تمیز کرده و در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا شسته شود.

*با آب گرم فیلتر هود را کاملا تمیز کنید و بگذارید کاملا خشک شود.

*فن و بقیه سطوح هود را با یک دستمال آغشته به الکل بی رنگ و یا مایع شوینده غیر خورنده دیگر، تمیز نمایید.

قطعات اصلی هود داتیس

1-فیلتر

2-فن

3-موتور

4-لامپ

5-قاب

6-برد الکترونی

7-سنسور

8-کلید تنظیم کننده موتور

9-خرطومی

مشکلات رایج هود داتیس

1-هود داتیس مکش ندارد

2-هود داتیس قاطی دارد

3-هود داتیس روشن نمیشود

4-هود داتیس صدای بد و ناهنجاری میدهد

5-هود داتیس خاموش روشن میشود

6-هود داتیس یکسره کار میکند

7-چراغ های هود داتیس روشن نمیشود

مواردی که نیاز به تعمیر هود داتیس دارند

  • صفحه نمایش موتور کار نمی کند
  • روشنایی هود کار نمی کند. اگر چراغ صفحه نمایش کار نمیکند ولی فن روشن می باشد، به احتمال زیاد فقط لامپ سوخته است.
    اما اگر با تعویض لامپ مشکل حل نگردد، سوئیچ چراغ معیوب است.
  • اگر صفحه نمایش هود اصلا کار نکرد امکان دارد چندین دلیل وجود داشته باشد: به عنوان مثال، دستگاه از برق جدا شده می باشد یا جریان برقی در پریز وجود ندارد.
  • سوئیچ هود معیوب می باشد.
    شما قادر هستید این مورد را با یک تستر بررسی کنید و در صورت خرابی آن را تعویض نمایید.
  • جریان الکتریکی وجود ندارد. باید تابلو برق را چک نمایید.
    ممکن می باشد قطع کننده قطع شده باشد یا فیوز خود ب خود خراب شده باشد.
  • دوشاخه برق معیوب می باشد.
    احتمالا فیوز دوشاخه سوخته باشد.
    قادر هستید خودتان یک فیوزی را جایگزین آن نمایید.
  • سیم های داخلی هود پاره شده است. معاینه باید با تستر انجام گردد.

تعمیر هود داتیس در کرج :موتور هود داتیس سر صدای زیادی دارد و اگر شاهد این سر صدا شدید  اگاه باشید که موتور هود برای به راه انداختن فن هود با مشکل رو به رو شده است و باید منتظر از کار افتادن هود در مدت زمان کوتاهی باشید و باید خیلی زود برای تعمیر موتور هود اقدامات لازم را انجام بدهید و اگر با تعمیر هود داتیس مشکل از بین نرفت، باید کار تعویض موتور انجام گردد

اریا سرویس در کرج در خدمت شماست.

روشن نشدن هود داتیس از مشکلات هود می باشد این مشکل ممکن است از سوختن موتور می باشد و یا سیستم برق رسانی دستگاه ایراد پیدا کرده است.
اگر مشکل از سوختن موتور می باشد که باید برای تعمیر ان با نمایندگی تعمیر هود داتیس در کرج ارتباط بگیرید.

تعمیر هود داتیس در کرج :مشکلاتی که در سیم های هود داتیس به وجود می اید سبب ایراداتی در مدار برقی دستگاه می باشد و همچنین سیم های داخلی هود با گذشت زمان فرسوده می شوند و احتمال قعطی در مدار به وجود می آید.
که جهت تعمیر این مدار باید سرویس کار مجرب این کار را انجام دهد.

تعمیر هود داتیس کرج :وجود نم و رطوبت در هود آشپزخانه به دلیل این است که در لوله ها کثیفی جمع شده است و تجمع روغن در جداره های هود، رطوبت به شکل قطرات آب به بیرون می ریزد که این امر در دراز مدت موجب زنگ زدن قطعات فلزی هود می گردد و در کار آن اخلال ایجاد می کند.

گاهی هود داتیس از سر صدای زیادی برخوردار است که علت اصلی ان در مشکل هود و فن می باشد.
شما باید پره‌های فن را مورد بررسی قرار دهید.

تهویه نکردن هوای اشپزخانه توسط هود داتیس گاهی جای نگرانی ندارد اماک اکر در مدت طولانی با این مشکل رو به رو بودید باید با نمایندگی تعمیر هود داتیس در کرج تماس حاصل فرمایید.

تعمیر گاز داتیس در کرج :برای تعمیر یکسره کار کردن هود داتیس باید اول دستگاه را از برق بکشید و دوباره بعد از چند دقیقه دوباره امتحان کنید اگر مشکل حل نشد باید با نمایندگی در تمتس باشید تا دستگاهتان را سرویس نماید.

وقتی که هود آشپزخانه ی شما دچار مشکل یک سره کار کردن شده است باید ابتدا از برق کشید و بعد از چند دقیقه دوباره کار کند ولی اگر برطرف نشد باید با متخصصین تماس بگیرید زیرا اشکال در قسمت برد دستگاه می باشد و باید برد دستگاه را تعمیر کرد تا فرمان درست را به دستگاه برای کار کردن بدهد.

چرا هود هوای آشپزخانه را تهویه نمی کند؟

  • گاهی با روشن کردن هود، مکشی در دستگاه به وجود نمی آید.
  • اگر این مشکل یکی دوبار رخ دهد شاید جای نگرانی نباشد.
  • اگر در طولانی مدت با مشکل تهویه نکردن هود مواجه باشید باید تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات هود داتیس تماس بگیرید.

چرا چراغ های هود داتیس روشن نمی شود؟

  • چراغ هود نباید به طور دائم روشن باشد.
  •  روشن ماندن طولانی مدت چراغ هود موجب خراب شدن لامپ ها می شود.
  • زمانی که چراغ های هود به مدت طولانی روشن باشند، اطراف گیرنده های لامپ، اجزای پلاستیک و لوازم الکترونیکی بسیار گرم شده و گرم شدن بیش از حد سیم ها و اتصالات داخلی از دلایل اصلی خراب شدن هود محسوب می شود.

مشکل کارنکردن دکمه های هود داتیس چیست؟

در صورت کار نکردن دکمه های هود قادر هستید علت را به خراب شدن برد ربط دهید.
همچنین در صورتی که سیم کشی هود مشکل داشته باشد نیز دکمه ها کار نخواهد کرد.

علت وجود نم و رطوبت در هود آشپزخانه داتیس چیست؟ برای تعمیرات چه باید کرد؟

  • در حالت معمولی، هود آشپزخانه میتواند هوای مرطوب را به داخل کشیده و از طریق لوله های خروجی به بیرون هدایت کند.
  • اما گاهی به دلیل کثیفی بیش از حد و تجمع روغن در جداره های هود، رطوبت به شکل قطرات آب به بیرون می ریزد که این امر در دراز مدت موجب زنگ زدن قطعات فلزی هود می گردد و در کار آن اخلال ایجاد می کند.

خراب شدن دکمه های هود داتیس

گاهی ممکن است در زمان استفاده از هود با این مشکل  رو به رو شوید که دکمه های دستگاه کار نمی کند، البته اگاه باشید که به احتمال زیاد اشکال در قسمت برد دستگاه می باشد ولی قبل از این موضوع قادر هستید سیم کشی هود را بررسی نمایید که اگر اشکالی دارد آن را برطرف کنید تا دکمه ها به کار بی افتد ولی اگر اشکالی در سیم کشی نباشد مشکل در قطعه ی برد هود می باشد.

در زمان روشن کردن هود احتمال دارد که شاهد لرزش در دستگاه هود باشید و وجود این اشکال می تواند به خاطر شل شدن بعضی از قطعات دستگاه باشد که با محکم کردن این قطعات مشکل زود برطرف می شود و یا اینکه امکان دارد چیزی در هود گیر کرده باشد که باید عیب یابی گردد

تعمیر هود داتیس در کرج :گاهی در هنگام روشن کردن هود پریدن فیوز صورت میگیرد که این اتفاق به دلیل اتصالی در دستگاه می باشد و ممکن است یکی از قطعات دچار اتصالی شده است و یا حتی ممکن است مشکل از برق ساختمان باشد.

تعمیر هود داتیس در کرج :گاهی هود داتیس در هنگام کار کردن دچار لرزش می شود که این مشکل به دلیل شل بودن قطعات یا اجزای هود است که وقتی پیچ های هود سفت نگردد ممکن است دچار لرزش گردد.
گاهی هم امکان دارد وسیله ای یا چیزی درون هود گیر کرده است و سبب لرزش هود می شود.که میتوانید برای تعمیر هود داتیس در کرج با اریاسرویس در تماس باشید.

برای رفع مشکل بوی سوختگی از هود داتیس باید موتور باز گردد و اجزا داخل ان بررسی شود و باید برای این کار با نمایندگی تعمیر هود داتیس در کرج تماس بگیرید.

پریدن فیوز هنگام روشن کردن هود احتمالا به دلیل اتصالی داخل دستگاه می باشد و یا ممکن است یکی از قطعات هود از اتصال کوتاه بخوردار می باشد  گاهی هم میتواند مشکل از برق ساختمان باشد.
اگر نتوانستید مشکل را رفع کنید نگران نباشید نمایندگی تعمیر هود داتیس در کرج در خدمت شما می باشد.

تعمیر هود داتیس : یکی از مشکلات هود داتیس خاموش نشدن هود می باشد که باید دکمه روشن خاموش و پنل هود و یا برد فرمان الکترونیکی اصلی هود را مورد بررسی قرار دهید.
شایان ذکر است وقتی این اتفاق افتاد هود را از برق بکشید تا باعث سوختن موتور نشود و سریعا با نمایندگی تعمیر هود داتیس در کرج تماس بگیرید.

تعمیر هود داتیس در کرج :علت کار نکردن هود داتیس میتواند سوختن قطعه ای باشد که نیاز به تعمیر و یا تعویض گردد و یا فیوز دستگاتون دچار خرابی شده است و توصیه ما به شما این است که برای تعویض و یا تعمیر با نمایندگی تعمیر هود داتیس در تماس باشید.

تعمیر هود داتیس در کرج :اگر دکمه های هود داتیس دچار خرابی شده است احتمالا مشکل از برد دستگاه شما باشد و گاهی علاه بر برد سیم کشی های هود شما ممکن است اسیب دیده باشد و دچار خرابی دکمه های هود شما گردد.

علت لرزش زیاد هود داتیس

لرزش هود قادر است به علت شل بودن قطعات یا اجزای هود داتیس باشد. همچنین در صورتی که پیچ های هود سفت بسته نشده باشد نیز باعث لرزش هود می شود.به علت گیر کردن چیزی درون هود نیز باعث می شود تا هود لرزش داشته باشد.

آیا می توانیم در صورت خرابی هود داتیس خودمان آن را تعمیر کنیم؟

در صورتی قادر هستید اینکار را انجام دهید که شناخت کامل بر روی برند و نوع هود را داشته باشید. در کنار آن علم اینکار را هم داشته باشید و درغیر اینصورت باید با متخصص آن تماس بگیرید چراکه امکان دارد سبب خرابی بیش از حد آن شوید.

نکاتی برای نگهداری هود داتیس

۱ – هنگام استفاده از اجاق گاز، هود خود را روشن کنید تا دمای گاز به هود شما آسیب نرساند.
۲- پس از خاموش کردن هود شیشه ای یک ساعت بعد نسبت به تمیز کردن آن اقدام فرمایید.
۳- جهت تمیز کردن هودهای استیل از تمیز کننده مخصوص با عنوان محافظ استیل استفاده نمایید.
۴- نسبت به شستشوی فیلتر و تمیز کردن آن اقدام کنید تا مکش هود شما ضعیف نشود.
۵- هودهایی که از جنس فلزهای اکسید نشدنی می باشد را از موم عسل برای تمیز کردن استفاده نمایید.
۶- چنانچه پره های فن شما کثیف شده است، از مواد شوینده برای تمیز کردن آن مورد استفاده قرار دهید.
۷- هنگام تمیز کردن حتما هود خود را خاموش کنید.

نکات مهم در خرید هود داتیس

1 : صدای هود معیار بسیار مهمی برای خریدار است ،
در نظر داشته باشید دور اول ، دوم و سوم میتواند معیار مناسبی برای این آگاهی باشد ؛
زیرا دورهای چهارم و پنجم برای مکش های بالا می باشد و در نظر داشته باشیم میزان صدا در محدوده 53 تا 63 دسی بل بازه ای مناسب برای صدای هود میباشد.

2 :جدیدا سنسور هود حساس به بو و دود از آپشن های هود ها میباشد ،
که پس از احساس بو و دود این سنسورها عمل کرده و هود شما روشن میشود .

3 : موتورهای حلزونی و توربینی قویتر و صدای کمتری دارند .

4 : دقت کنید فیلتر هود جدید از جنس آلمینیوم و قابل شستشو می باشند ولی فیلتر هود قدیمی از جنس پشم شیشه و الیاف می باشد و فقط قابل تعویض می باشند .

در ادامه به مزایای استفاده از خدمات اریاسرویس برای تعمیرات هود داتیس میپردازیم:

  • تعمیر دستگاه با قطعات فابریک داتیس
  • تعمیر هود داتیس با استفاده از تعمیرکار آموزش دیده
  • تعمیرات هود داتیس در هر ساعتی از شبانه روز
  • گارانتی تمام خدمات

نتیجه گیری از نمایندگی تعمیرات هود داتیس در آریا سرویس

  • امکان دریافت خدمات تعمیرات هود داتیس در محل در کمترین زمان
  • تعمیر هود با استفاده از قطعات فابریک
  • امکان درخواست تعمیرات در هر ساعتی از شبانه روز
  • ارائه ضمانت نامه برای تعمیرات
تعمیر اجاق گاز

تعمیر هود داتیس بهتر است یا تعویض قطعات خراب آن؟

امکان دارد برای شما هم این سوال پیش بیاید که تعمیر هود داتیس بهتر می باشد یا تعویض قطعات آن؟ با توجه به افزایش قیمت هود داتیس و قطعات آن اولویت تکنسین های دکتر آچار تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است، در صورتی که تکنسینی تشخیص دهد تعمیر قطعات معیوب بهتر از تعویض آن هاست، با رضایت مشتری قدام به تعویض قطعه می کند.

هزینه تعمیر هود داتیس

هزینه تعمیر دستگاه معیوب در نمایندگی تعمیرات هود داتیس منطبق با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی می باشد و از این بابت مشکلی برای مراجعان پیش نمی آید.
این مرکز با در نظر گرفتن نرخ تعیین شده برای تعمیر از سوی این نهادها اقدام به تعمیر دستگاه می نماید و آن را برای کاربر و مراجعه کننده به صورت کامل شفاف سازی می‌ کند.
با مراجعه به این مراکز در سطح شهر تهران برای تعمیر دستگاه، هزینه تعمیر هود داتیس به حداقل ممکن می رسد.

تعمیر هود داتیس در محل

آریا سرویس با داشتن شعبه های متنوع در سراسر کرج از نظر فاصله به شما نزدیک می باشیم.
شما هر جای کرج که باشید یک تماس می توانید تکنسین های ما را برای تعمیر هود داتیس به مکان مورد نظر خودتان اعزام کنید.
برای تعمیر و نصب هرگونه اجاق گاز و هود و فر در تهران با آرکوسرویس در تماس باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از راهنمای خرید هود داتیس قادر هستید با متخصصان ما در نمایندگی هود داتیس  و تعمیر هود کن و تعمیر گاز داتیس و همچنین تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز کن در کرج تماس بگیرید.

برای تعمیر هود همچنان تعمیر هود کن و تعمیر هود اخوان و تعمیر هود داتیس در تهران با آرکوسرویس کمک بگیرید.

علاوه بر تعمیر هود ارکوسرویس در تعمیر گاز داتیس و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز کن هم تخصص دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نمایندگی لاجرمانیا در کرجمعایب اجاق گاز رومیزی (توکار)