تعمیر اجاق گاز پادیسان

 در آموزش, آموزش تخصصی, پکیج, تعمیر فر, تعمیر گاز, تعمیر هود, دسته‌بندی نشده

 تعمیر اجاق گاز پادیسان با مجموعه آریا سرویس  با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات اجاق گاز پادیسان جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . آریا سرویس مفتخر هست با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشد.

انواع تعمیرات تخصصی کلیه اجاق گازهای داخلی و خارجی را با تامین قطعات فابریک آریا سرویس از ما بخواهید .

مراحل از تماس تا رفع عیب اجاق گاز پادیسان

ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه و نمایندگی مجاز اجاق گاز پادیسان خود در زیر تماس حاصل فرمایید .

 

در صورت تماس با اپراتور ، مشاوره رایگان انجام میگردد تا رفع عیب شود .

در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ظرف مدت کمتر از یکساعت تکنسین متخصص ( تعمیرکار اجاق گاز پادیسان ) به محل شما اعزام میگردد .

در اکثر موارد تعمیرات اجاق گاز همان لحظه انجام میگردد ، در غیر اینصورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی  یا تعویض قطعات خاص باشد ، بعد از یک روز زمان تعمیرات به اتمام میرسد ،توجه داشته باشید اجاق گاز شما به هیچ وجه از محل خارج نمیشود و تنها در صورت نیاز ، برد شما جهت تعمیر به کارگاه تخصصی تعمیرات برد الکترونیکی آریا سرویس تحویل داده میشود .

تعمیر اجاق گاز پادیسان

نحوه تعمیر دستگیره های اجاق گاز پادیسان

اجاق گازها برای تنظیم گرمای مشعل از دستگیره ها استفاده می کنند، دستگیره ها به یک پست متصل به روشن کننده سوئیچ بی نهایت متصل می شوند، که تنظیمات را به کنترل برد اجاق گاز ارسال می کند، دستگیره های اجاق گاز از فولاد سنگین و یا فولاد ضد زنگ ساخته شده و به سمت جلو و عقب سوپاپ حرکت می کنند، اگر دستگیره ای کمی از سمت چپ سوپاپ کشیده شده است، می توانید آن را به سادگی حرکت دهید، با این حال، اگر دستگیره اجاق گاز آسیب دیده باشد، باید آن را برای بازگرداندن عملکرد مناسب جایگزین کنید، می توانید برای اطمینان از تعویض قطعات اورجینال و باکیفیت با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پادیسان در مرکز تهران تماس بگیرید یا اینکه اگر خودتان قصد تعمیرات دارید مراحل زیر را برای رفع مشکلات دستگیره اجاق گاز پادیسان دنبال کنید.

کارشناسان آریا سرویس فارق التحصیلان دانشکده های فنی می باشند و آماده پاسخگویی به تمامی

هموطنان عزیز در خصوص خرید، تعمیر وفروش قطعات لوازم خانگی هستند. شما می توانید ۲۴ ساعته با

کارشناسان شرکت در تماس باشید و مشکلات خود را مطرح نمایید و جواب های خود را از کارشناسان دریافت نمایید. شرکت آریا سرویس این افتخار را دارد که اولین شرکت درخصوص راهنمایی تعمیر اجاق گاز هموطنان عزیز میباشد شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما در ارتباط باشیداین شرکت با افتخار آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد از طرف هموطنان عزیز در پیشبرد هدف های والاتر می باشد امید داریم با انتقاد و پیشنهاد از ما، ما را در بهبود بهتر خدمات به هموطنان عزیز یاری نمایید.

شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس خود را در کرج به تیم اریا سرویس بسپارید.
همچنین شما میتوانید تعمیر گاز کن و تعمیر گاز داتیس و تعمیر گاز اخوان خود را در تهران به ارکوسرویس بسپارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نوشته های اخیر

یک نظر بدهید