تعمیر فر گازی و برقی در محل

 در آموزش, آموزش تخصصی, استفاده صحیح مایکروفر, تعمیر فر, تعمیر گاز, تعمیر هود, مایکروفر

تعمیر فر گازی و برقی در محل

شرکت آریا سرویس با داشتن جواز وپروانه کسب و با تکنسین هایی مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات و تعمیر فر گازی و برقی شما می باشد.
از افتخارات ما جلب رضایت شما مشتری محترم می باشد با اطمینان خاطر تعمیر فر خود را به ما بسپارید ما در اسرع وقت جواب اعتماد شما را می دهیم .

تعمیر فر

میکرو فر ، طرز کار و نکات ایمنی : 

فرهای میکروویو  یک روش مناسب و راحت برای پخت و گرم کردن غذا می باشند . آسانی کار کردن با آن و صرفه جویی در زمان به عنوان مزایای این وسیله باعث  محبوبیت ، برای مصارف خانگی و صنعتی شده است . در حالیکه بعضی از مصرف کنندگان در باره امنیت این وسیله و تاثیرات آن بر روی مواد غذایی ابراز نگرانی دارند.

تعمیر فر

فرهای میکروویو چگونه کار می کنند ؟ 

میکروویو نوعی انرژی الکتریکی و مغناطیسی است که در فضا حرکت دارد . مولد این امواج یک لوله الکترونی مگنترون می باشد . این امواج از موادی مثل شیشه ، کاغذ ، پلاستیک و مواد مشابه عبور می کند ، اما توسط فلز منعکس می شود .
این امواج بعد از تولید آنقدر به دیواره های داخلی فر برخورد می کند تا توسط غذا جذب شوند و باعث می شوند که مولکول های مواد غذایی مانند آب
( یک جاذب خیلی موثر برای این امواج است ) به حرکت درآمده و نوسان داشته باشند و نهایتا حرارت تولید شده و غذا پخته شود .

تعمیر فر

پخت و پز با میکروویو و خواص تغذیه ای

اغلب گزارش های منتشر شده مربوط به ارزش تغذیه ای ، غذاهای پخته شده با میکروفر نشان می دهد که غذاهای آماده شده با این روش حداقل به همان اندازه ، غذاهای آماده شده با روش های سنتی مغذی می باشد .
اغلب این مطالعات بر روی حفظ ویتامین مواد غذایی تمرکز دارد و بخصوص از گروه ویتامین های محلول در آب به روی ویتامین C  و تیامین می پردازد .
در مقایسه روشهای پخت ، روش پختن با میکروفر از نظر حفظ ویتامین ها به درون آب حاصل از پخت به روش آب پز ارجحیت دارد و  شبیه بخارپز کردن مواد غذایی می باشد .
معمولا اطلاعات خیلی کمی درباره اثر این روش پخت بر ترکیبات غذایی مانند کربوهیدرات ها ، چربی ها و ویتامین های محلول در چربی در دسترس هستند . کیفیت پروتئین ها در روش فوق بهتر از پخت آنها با روش سنتیمی باشد . دلیل این امر اکسیداسیون کمتر است که در گوشت پخته با روش میکرو فر وجود دارد.
گرم کردن دو مرتبه غذاها توسط میکروفر ، نسبت به گرم نگهداشتن غذاها برای مدت طولانی سریع انجام گرفته و باعث حفظ بیشتر مواد مغذی می باشد
( اهمیت این قضیه در موسسات بزرگ و بیمارستان ها واضحتر می باشد ،
جایی که غذا برای چند ساعت با روش های سنتی توزیع غذا گرم نگهداشته می شود )

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

تعمیر هود میکستعمیر فر