تعمیر اجاق گاز در کسری و موارد ایمنی تعمیر هود

 در آموزش, تعمیر هود

تعمیر اجاق گاز در کسری

تعمیر اجاق گاز در کسری

در زمان تعمیر هودهایی ، که به آنها هود های مخفی گفته می شود هود  درون کابینت قرار می گیرنددر زمان تعمیر هود   قسمت بالای هودهای مخفی بر روی اجاق گاز قرار می گیرد ، مکش هودهای مخفی بسیارزیاد است. در زمان تعمیر هود این نکته را باید در نظر گرفت که هر کسی نمی تواند کار تعمیر هود را به خوبی انجام دهد این هودها فضای بسیار کمی را در آشپزخانه پر می کنند  و در هنگام تعمیر هود  برای آشپزخانه هایی که  کوچک هسند   مناسب می باشند.

تعمیر کنندگان برای تعمیر هود  سایز هودهای مخفی را طوری درنظر می گیرند که برای انواع اجاق گازها مناسب می باشد.

اکثرا  خرابی هودهای آشپزخانه در دو قسمت برد الکتریکی و موتورایجاد می شود . در زمان تعمیر هود برد الکتریکی قسمتی استکه باید مورد توجه قرار گیرد  چون  مرکز فرماندهی هود را تشکیل می دهد.و تعمیر کاران در زمان تعمیر هود  اولین قسمتی را که مورد بررسی قرار می دهند برد است بردها دارای محفظه های نگهدارنده هستند که با پنج پیچ به صفحه زیرین خود  بسته شده اند و داخل این محفظه کیت برد قراردارد. زمانی که  نوسان برق رخ می دهد معمولا کیت برد سوخته یا نیم سوز می شود  که باید توسط تعمیر  کار مجرب نسبت به تعمیر هود اقدام شود

موتورها ی هود بخش دیگری هستند که بر اثر نوسان برق، عدم رسیدگی و تعمیر هود به موقع از کار می افتند.  موتورها باید حداکثر روزانه چهل  دقیقه کار کنند تا چربی ها ی موجود در  آشپزخانه را به بیرون هدایت کنند .اگر   موتور هود آشپزخانه  مدتی روشن نشود و کار نکند به دلیل   چربی گیری از کار می افتدو باید تعمیر هود را انجام داد.

آریا سروس با سالها تجربه در امر تعمیر هود آشپزخانه پیشنهاد می نماید به محض خرابی هود از سرویس کاران مجرب در امر تعمیر هود خود استفاده کنید .

رعایت نکات اصولی در هنگام تعمیر هود

برای تعمیر هود  باید نکات زیر را رعایت فرمایید  زیرا تعمیر هود به صورت  صحیح و رعایت نکات ایمنی در افزایش عمر و نیروی مکش هود بسیار موثر است و از تقبل  هزینه های اضافی بعدی برای تعمیر هود جلوگیری می کند .

1- در هنگام تعمیر هود  باید اطمینان حاصل کنید سیم پیچی های داخل هود سالم باشند  و  حتماَ مواذد ایمنی را رعایت کنید.

2- برای تعمیر هود از نمایندگی هایی که  مجاز  هستند خدمات پس از فروش  ارائه دهند واز افراد متخصص در  زمینه  تعمیر هود کمک بگیرید.

3- جهت تعمیر هود  باید صفحه هود را از  بالای اجاق گاز باز کنید وپس از اینکه اتصالات قبلی را قطع کردید  به دنبال مشکل بگردید  .

4- در هنگام تعمیر هود  محل قرار گیری هر کدام از قطعات  هود باید به گونه ای باشد که تمام سطح محفظه فلزی هود را پوشش دهد.

5- در زمان تعمیر هود  بهتراین  است که هودهای مخفی و زیر کابینتی از قسمت بالایی به کابینت متصل شوند .

6- برای  تعمیر هود ، کوتاهترین مسیر  خروج هوا را با  زاویه خیلی کم  در نظر بگیرید.

7-  در زمان تعمیر هود اگر سیم هود به اندازه ای نیست که  و به پریز برسد  سعیکنید   از رابط  استفاده کنید  و از اضافه کردن به طول سیم پرهیز کنید.

8-  در زمان تعمیر هود ازمتصل بودن  لوله های خروجی هوای هود به خروجی هوای وسایل دیگر مانند خروجی های شومینه ، للوله آبگرمکن و خروجی طبقات دیگر پرهیز کنید .

9- در هنگام تعمیر هود اگر گرد و خاکی روی قسمتهای داخلی هود  نشسته  بهتر است  با یک دستمال مرطوب هود  را پاکیزه   کنید.

آریا سرویس مرکز تخصصی تعمیرات گاز ،تعمیر هود و فر در کرج و تمامی مناطق استان البرز – ارائه دهنده تخصصی ترین و فنی ترین خدمات تعمیرات در زمینه گاز ،  تعمیر هود و فر در استان البرز می باشد.

تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس در کرج از تخصصات اریاسرویس می باشد.

اگر ساکن تهران می باشید فقط کافی است با آرکو سرویس تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

تعمیر اجاق گازتعمیر اجاق گاز