تعمیر اجاق گاز در محل با تضمین

 در آموزش تخصصی, استفاده صحیح مایکروفر, تعمیر فر, تعمیر گاز, تعمیر هود, مایکروفر

تعمیر اجاق گاز در محل با تضمین

تعمیر اجاق گاز ، تعمیرات فر گاز ، گاز رومیزی ، فر و اجاق توکار در محل توسط تعمیرکار دوره و آموزش دیده تعمیرگاه و نمایندگی مجاز آریا سرویس با کمترین هزینه ، قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی در تعمیر  گاز انجام می شود .
مجموعه آریا سرویس با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب در تعمیر گاز، متعهد و کارآمد مفتخر است انواع گازهای رومیزی ، توکار ، فر دار  و … را در محل با ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه رسمی تعمیر نماید

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ، تعمیر گاز رومیزی ، تعمیر فندک اجاق گاز ، خدمات پس از فروش اجاق گاز ، تعمیر فر اجاق گاز

سرعت در تعمیر اجاق گاز

  • ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه مجاز اجاق گاز خود تماس حاصل فرمایید .
  • در صورت تماس با اپراتور ؛ جهت تعمیر  گاز شما ، مشاوره رایگان داده میشود ، تا بدون نیاز به تعمیرکار  گاز مشکل شما برطرف شود .
  • در صورتیکه مشکل اجاق گاز شما جدی بود ، ظرف مدت کمتر از یکساعت تکنسین متخصص مربوط به برند اجاق گاز شما ( تعمیرکارآموزش و دوره دیده مربوط به همان برند ) در محل حاضر میشود.

هزینه تعمیرات اجاق گاز

تعمیرکاران و مدیران مجموعه آریا سرویس وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکردند و یا حضورا با مردم درد و دل میکردند  ، از نارضایتی های مردم بابت تعرفه های هزینه های نامعلوم در تعمیر گاز میشنیدند ، هزینه هایی که تعمیرکاران متفرقه به دلخواه بدون تعرفه میگرفتند .

این جمله را بارها ، شاید هرکدام از ما شنیده باشیم : در ایران خدمات پس از فروش بی معنا میباشد و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی به مانند اروپا عمل نمیکنند .

آریا سرویس با هدف رضایتمندی مشتری از الگوریتم مشتری مداری که در کشور های جهان اول حاکم میباشد پیروی میکند تا بهترین مبلغ برای ما ، شما عزیزان باشید .

تعمیر گاز کن و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس در کرج از تخصصات اریاسرویس می باشد.

اگر ساکن تهران می باشید فقط کافی است با آرکو سرویس تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

تمیز کردن مایکروفرتعمیر اجاق گاز در کسری